回覆 119# bunbunlui

係高度問題
    45.7 H
仲要放膠呢

TOP

回覆 121# dtom

因為師兄部大豬個外殼係40L x 47W x 48H, 所以至問係咪30x30x47放唔落

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-9-5 13:25 編輯

回覆 122# bunbunlui


116# 講既 47H (cm) 係輸出尺寸, 唔係機殼 (詳細 spec 請自己搵官網, 唔想賣廣告)
佢部大豬個外殼 48H(cm) , 印到既只係 21(cm)
Z18 印到 47,機殼就要 85.4 厘米
大豬要改到印 47 就起碼要加高 26cm, 即係 73 cm(或以上...) 仲未計放膠位  

TOP

回覆 123# dtom

IC, 原來係我get錯以為佢衣櫃得30.5闊

TOP

DSCN1372.JPG DSCN1369.JPG DSCN1371.JPG

終於望見家鄉嘞!
攪埋啲電可以試機。

TOP

睇黎隻豬好快出世

TOP

終於都嚟到直昇機坪,估唔到執線重慘過擔泥!

DSCN1398.JPG

169師兄,恕小弟呢次唔等你嘞,see you in Heaven!

ps:今晚如果有精神就 tune 埋機,睡魔急call,小弟瞓覺去也!

TOP

本帖最後由 benng1hk 於 2014-9-7 14:07 編輯
終於都嚟到直昇機坪,估唔到執線重慘過擔泥!  



169師兄,恕小弟呢次唔等你嘞,see you in H ...
絕對好奇 發表於 2014-9-7 13:44



    師兄....
都叫你比我上黎架啦...
我最叻走線....
就算你訓緊..我都可以幫輕下你嘛

除非你怕我會"台"走你部又肥又重既豬啦...

另外..你個直昇機坪..可唔可以比我部遙控飛機降落先

TOP

什麼是大豬/閃豬?

TOP

什麼是大豬/閃豬?
robi 發表於 2014-9-8 18:54



    焛豬=焛鑄,大豬是樓主把焛鑄的Creator拆掉而自己改裝成一架大尐的3D printer

TOP