回覆 66# steveshing

    呢個係我最舒服嘅姿勢

TOP

本帖最後由 sck 於 2017-6-11 21:29 編輯

Mouse 放同我電腦櫈手托同樣高度,我全個手踭都放在上面
可以打好耐FPS game

TOP

計我話最緊要自己舒服咪得,理__佢咩人體工學...
下下為左人體工學搞到打機/字都唔就手咁咪仲__膠

TOP

回覆 64# Goodboi


   Fi 青軸 104 打字用
賊船紅軸 87 打機用
Hhkb profane 4 用
????

TOP

本帖最後由 Ronarch 於 2017-6-29 21:00 編輯

TOP

好羨慕師兄張台咁多空間
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 75# Ronarch

Ronarch師兄, 想請問你個銀色Headphone托架係邊度買到?

TOP

回覆  Ronarch

Ronarch師兄, 想請問你個銀色Headphone托架係邊度買到?
KTC 發表於 2017-6-23 10:05



   
耳機舖有賣(旺角,深水步好多嫁),淘寶都有

TOP

回覆  Ronarch

Ronarch師兄, 想請問你個銀色Headphone托架係邊度買到?
KTC 發表於 2017-6-23 10:05

其實我係呢度交易區同其他師兄買

TOP

Thx meowmi & Ronarch 師兄, 呢隻托架簡簡單單又幾靚仔wo

TOP