我見好人都係用104 key  keyboard 自己反而想換返87

TOP

本帖最後由 kenkendee 於 2017-6-11 14:22 編輯

回覆 58# steveshing


    係...唔經唔覺買左咁多....原黎重有2隻收埋左....不過毒已解@@ 唔再買@@

TOP

本帖最後由 steveshing 於 2017-6-11 15:34 編輯
回覆  steveshing


    係...唔經唔覺買左咁多....原黎重有2隻收埋左....不過毒已解@@ 唔再買@@ ...
kenkendee 發表於 2017-6-11 13:10


前日先買左隻k95 platinum 老豆話我又買keyboard 其實呢隻係第2隻姐

之前用filco 87 用呢隻好唔慣 成日禁錯制 雖然你見我都有位放 不過原來唔係貴就好用 岩用先最緊要 想再換返隻有rgb既87 又唔敢再買 諗緊放左佢買另外一隻好冇 都叫感受過隻 k95

TOP

好耐無黎, SHARE 下先
原黎買下買下, 買左咁多個KEYBOARD@@ 加返少少相先




...
kenkendee 發表於 2017-6-10 21:17


哇八爪魚出沒注意

TOP

TOP

sck 發表於 2017-6-11 18:28



    Mouse唔放埋上枱

TOP

睇完晒咁多, 都係冇一個正常, 個keyboard擺上枱咁高打字睇見都覺辛苦
林玉露 發表於 2017-5-31 03:37



    已經好舊,新既人體工學理論已經唔係90 90,係120 120

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你睇吓這post有邊個做到120 120先講個個擺曬上枱老蓮咁高
林玉露 發表於 2017-6-11 20:23



    好奇想知多唔多人跟你個擺法

TOP

回覆 68# 林玉露


    the point is 要講究到要點為之正確既位置,呢D老掉牙理論都唔係正確

TOP