回復  tinlong117


都唔明, 點解一粒塑膠鍵帽可以賣到幾百蚊美金, 太瘋狂啦.  

比我情願用黎買其 ...
martinyeah 發表於 2014-1-9 03:35


D 金屬殼咪又係~_~ M_C 80% 成2千蚊人仔....

TOP

回復 20# martinyeah


    你果隻唔係靜電容式KEYBROAD咩??

TOP

適合MX 軸 噶 Gasmask有冇

TOP

回復  martinyeah


    你果隻唔係靜電容式KEYBROAD咩??
kimlam666 發表於 2014-1-9 23:42


有出MX 軸版= =

TOP

回復 34# michaelyiu10


    thx

TOP

支持開團!

TOP

師兄呢粒我見大陸論壇放緊 150人仔

TOP

D 金屬殼咪又係~_~ M_C 80% 成2千蚊人仔....
HappyEgg 發表於 2014-1-9 16:21



    咁講冇得計,iphone成本都係1000幾蚊啦,又係M_C ,賣成5000幾

TOP

好靚亦好貴下!

TOP

咁講冇得計,iphone成本都係1000幾蚊啦,又係M_C ,賣成5000幾
michaelyiu10 發表於 2014-1-12 09:07



    係既師兄,冇得就咁計成本  不過,一諗到一個殼仲貴過個鍵盤差唔多兩倍就

TOP