花多眼亂,心大心細唔知揀邊個好
countryboy 發表於 2016-12-11 13:27



個價好貴喎
行多兩間啦

TOP

淘個套ok wo啲位準⋯
特登買淺色無咁覺痴塵~
玻璃貼fit到漏油~

TOP

純粹問下大家tagmp3會唔會成日等好耐或者hand機~
買機後經大家教導開始大執啲歌...
但每搞4-5首就會突然load好耐(寫住沒有回應)然後又無事...

TOP

回覆 943# 臭屁


    唔會,你係時侯換電腦啦~

TOP

淘個套ok wo啲位準⋯
特登買淺色無咁覺痴塵~
玻璃貼fit到漏油~
臭屁 發表於 2016-12-12 12:16



    CHING,邊間買? 可唔可以俾條LINK或者PM

TOP

帶左套後完全冇feel,左下角個回鍵按幾下先有一下得,好煩啊!唔帶套就好好feel,回得好爽!有冇師兄有這個問題?

TOP

本帖最後由 sapphire4890 於 2016-12-13 08:20 編輯
花多眼亂,心大心細唔知揀邊個好
countryboy 發表於 2016-12-11 13:27



    BIC camera, IP都唔使check

TOP

帶左套後完全冇feel,左下角個回鍵按幾下先有一下得,好煩啊!唔帶套就好好feel,回得好爽!有冇師兄有這個問 ...
roychow1420 發表於 2016-12-13 07:07


係左右下角既 icon 反應都差左... 我睇過網上都有人講過呢個問題.

TOP

回覆 948# fatyee


    係啊!下面冇乜反應,點搞?唔通唔帶套?好危險架!

TOP

https://www.amazon.co.jp/WALKMAN ... 9QF19Z5202Y18M025F4
尼個套大家覺得點,夠晒薄

TOP