sony_vaio 當前離線
進階會員
花多眼亂,心大心細唔知揀邊個好 countryboy 發表於 2016-12-11 13:27
TOP
臭屁 當前離線
a886 當前離線
特級會員
kenkwong 當前離線
淘個套ok wo啲位準⋯ 特登買淺色無咁覺痴塵~ 玻璃貼fit到漏油~ 臭屁 發表於 2016-12-12 12:16
roychow1420 當前離線
sapphire4890 當前離線
fatyee 當前離線
帶左套後完全冇feel,左下角個回鍵按幾下先有一下得,好煩啊!唔帶套就好好feel,回得好爽!有冇師兄有這個問 ... roychow1420 發表於 2016-12-13 07:07
pasupasu105 當前離線
http://i.imgur.com/WjCdJfT.jpg