唔該晒師兄們既解答................................錄MD中

TOP

琴晚半夜睇緊英超, 中場見到肥花有人放部 VICTOR XM-R1, 話好耐無用過當壞件賣, 連兩舊電池, 幾隻 MD 碟,  ...
countryboy 發表於 2014-8-31 16:19


呢部我都見到,真係好靚仔,呢30蚊,買碟都掋呀

TOP

琴晚半夜睇緊英超, 中場見到肥花有人放部 VICTOR XM-R1, 話好耐無用過當壞件賣, 連兩舊電池, 幾隻 MD 碟,  ...
countryboy 發表於 2014-8-31 16:19


舊機有舊機好,係大部D但力水夠,放在電腦桌聽~正呀!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我個人覺得D機越薄越新,playtime 越長,音質越無咁好,好似越多電子野加落去。
我都鍾意模擬味 :P
也鍾意 sharp 的 bass~

TOP

我有部SHARP MD CD HIIF 出耳筒聽歌同淨播都好正, 差在個MON唔出字...咪真係光纖/同同軸當佢DAC咁用都好好..

TOP

我有個奇想..唔知拆左MD 出黎CD讀唔讀倒呢?
定有方法DUMP D FILE 出黎備份或再讀?XD

TOP

今日去後巷阿伯度,見有兩部n1,NetMD嚟,其中一部小花,OK架

TOP

RH1,競投激烈,等人坐山觀虎閗先

TOP

RH1,競投激烈,等人坐山觀虎閗先
mig33 發表於 2014-8-31 21:29


mig兄重想買機???

TOP