原帖由 sillycheng 於 2008-11-5 12:16 發表

佢地個招牌都係要向上先望到


因為兩間鋪都有一個阿叔...所以好混亂....
有一間個阿叔成日好大聲講野,基本上未到門口已經聽到佢把聲

TOP

原帖由 poontat2000 於 2008-11-5 12:00 發表


我都現在都分唔清楚邊間係千田,邊間係超卓....
空間比較大,在扶手電梯旁,有一大個位放edifier果間係千田???
另一間比較細係超卓??

空間比較大,在扶手電梯旁,有一大個位放edifier果間係超卓
另一間比較細係千田

TOP