曾福有真力+adam 試

個人聽感, 真力高音普通, adam 鋁帶高音,你搞唔掂都幾麻煩 ...
akuma99 發表於 2018-8-21 18:52



    同鋁帶高音既我之前都用個兩對,一對國產,一對Elac其實都唔係咁惡,只係有時有D位會比較吉耳,但好處多過壞處既。

TOP

曾福有真力+adam 試

個人聽感, 真力高音普通, adam 鋁帶高音,你搞唔掂都幾麻煩 ...
akuma99 發表於 2018-8-21 18:52


    ADAM,Eve,HEDD 都唔係鋁帶高音,係ART 高音,係一張軟的PCB上摺起佢好似摺扇咁,所以發聲面積極大可產生超高頻

另曾福有齊Adam,Eve試

genelec個高音直頭係濛,同ART高音比較變得好似無高音(可能好多錄音師用genelec,可解釋點解好多碟的分析力咁差)

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

ADAM,Eve,HEDD 都唔係鋁帶高音,係ART 高音,係一張軟的PCB上摺起佢好似摺扇咁,所以發聲面積極大 ...
kinghung 發表於 2018-8-22 07:08


師兄,邊間曾福最多最齊?

TOP

師兄,邊間曾福最多最齊?
kkl72 發表於 2018-8-22 11:04


    曾福宜家得返一間,上樓的係灣仔

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

德國 仔 有
coffeelam 發表於 2018-8-21 14:35


師兄,唔知呢間德國野發貨到香港要幾耐呢?用香港郵政?

TOP

好似係曾福琴利,我外國買的,冇在香港試過。
記得格價,香港可以貴外國極多。 ...
wingwingwing 發表於 2018-8-21 13:08


Thanks Ching

TOP