Mcap已入手,飛走PCB轉搭棚,換上紫銅喇叭接線柱,一開聲~!
第一件事係要感謝mike大大,第二件事聽日可賣走 ...
markso0430 發表於 2012-3-6 01:53


run多一排吧
mcap 特有的高音修飾係幾得意
加上音場較大
但RUN 多陣定位會較好

而電感如果你換個電阻 (DCR) 細一點的分析力再高D

TOP

run多一排吧
mcap 特有的高音修飾係幾得意
加上音場較大
但RUN 多陣定位會較好

而電感如果你換個電阻 (D ...
mike1981 發表於 2012-3-6 09:43


你中了九成, 果然勁!!
分析力跳了級, 多了唔少細節, 我想了好耐點形容好呢? 就是你所講, 高音修飾! 人聲好甜及滑, 係甜到好利害果隻, 但不失細節, 歌手3D感不比Fostex弱, 一聽就聽左3隻碟, 俾Susan Wong甜到3點!



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

你中了九成, 果然勁!!
分析力跳了級, 多了唔少細節, 我想了好耐點形容好呢? 就是你所講, 高音修飾! 人聲 ...
markso0430 發表於 2012-3-6 13:04


呢D歌試唔真的
去試下D 男女高音, CONCERT HALL 同LIVE

TOP

呢D歌試唔真的
去試下D 男女高音, CONCERT HALL 同LIVE
mike1981 發表於 2012-3-6 13:07


一試就停唔到~! 哈!

TOP

一試就停唔到~! 哈!
markso0430 發表於 2012-3-6 13:33


呢D重正
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

呢D重正
mike1981 發表於 2012-3-6 13:48



    介紹下先啦, Ching!

TOP

介紹下先啦, Ching!
markso0430 發表於 2012-3-6 14:07


左邊係mcap surpreme
比白色的有更多的高音detail
B&W同一D 6位身價既音箱愛用

中間是duelund
比起mcap叫做更中性, 但樂器表現出色
多數頂級德國貨先會用

以上2隻出來的聲音密度唔係solen可以相比的

最右係clarity cap
KEF愛用

聲音較厚同甜

TOP

左邊係mcap surpreme
比白色的有更多的高音detail
B&W同一D 6位身價既音箱愛用

中間是duelund
比起mcap ...
mike1981 發表於 2012-3-6 14:12


昨晚我找到2.2uf 400V 3%及2.2uf 250V 5%, 請問percentage分別大嗎?

TOP

昨晚我找到2.2uf 400V 3%及2.2uf 250V 5%, 請問percentage分別大嗎?
markso0430 發表於 2012-3-6 14:52


不太大
唔係神耳可以唔洗理
你單元既差異會重大過零件
除非係OVER 2K既MATCHED PAIR

一般成品左右相差1-2db都唔出奇

TOP

不太大
唔係神耳可以唔洗理
你單元既差異會重大過零件
除非係OVER 2K既MATCHED PAIR

一般成品左右相差1- ...
mike1981 發表於 2012-3-6 14:56


電感真係15/16想試, 由於老曹講鐵芯較平均, 但又受唔住你D無毒不丈夫!
可唔可以講多少少有咩選擇?

TOP