真力自從出了3路8331,8341,8351後,正太多,
其他真力都睇唔上眼,不過over你筆直。
而家2路喇叭我愛eve.

TOP

好差?
kkl72 發表於 2018-8-21 11:44



    耳聽為實, d 人吹到上天都無用, 最好自己走去show room 聽下

TOP

耳聽為實, d 人吹到上天都無用, 最好自己走去show room 聽下
akuma99 發表於 2018-8-21 12:36


最難係想搵有得賣又有得試既地方好難,仲要揾到同時有兩三個心水牌子更糸難上加羅~

TOP

真力自從出了3路8331,8341,8351後,正太多,
其他真力都睇唔上眼,不過over你筆直。
而家2路喇叭我愛eve. ...
wingwingwing 發表於 2018-8-21 12:30


師兄知唔知EVE邊道有得聽?thanks

TOP

以前通利已有好幾個牌子任玩,宜家............

TOP

師兄知唔知EVE邊道有得聽?thanks
kkl72 發表於 2018-8-21 12:56



    好似係曾福琴利,我外國買的,冇在香港試過。
記得格價,香港可以貴外國極多。

TOP

好似係曾福琴利,我外國買的,冇在香港試過。
記得格價,香港可以貴外國極多。 ...
wingwingwing 發表於 2018-8-21 13:08


但美森都冇……

TOP

但美森都冇……
kkl72 發表於 2018-8-21 14:25


德國 仔 有
https://www.thomann.de/gb/active ... r%5B%5D=EVE%20audio

TOP

最難係想搵有得賣又有得試既地方好難,仲要揾到同時有兩三個心水牌子更糸難上加羅~ ...
kkl72 發表於 2018-8-21 12:53



    曾福有真力+adam 試

個人聽感, 真力高音普通, adam 鋁帶高音,你搞唔掂都幾麻煩

TOP

曾福有真力+adam 試

個人聽感, 真力高音普通, adam 鋁帶高音,你搞唔掂都幾麻煩 ...
akuma99 發表於 2018-8-21 18:52


想試 EVE SC205

TOP