wingwingwing 當前離線
中級會員
TOP
akuma99 當前離線
好差? kkl72 發表於 2018-8-21 11:44
kkl72 當前離線
耳聽為實, d 人吹到上天都無用, 最好自己走去show room 聽下 akuma99 發表於 2018-8-21 12:36
真力自從出了3路8331,8341,8351後,正太多, 其他真力都睇唔上眼,不過over你筆直。 而家2路喇叭我愛eve. ... wingwingwing 發表於 2018-8-21 12:30
師兄知唔知EVE邊道有得聽?thanks kkl72 發表於 2018-8-21 12:56
好似係曾福琴利,我外國買的,冇在香港試過。 記得格價,香港可以貴外國極多。 ... wingwingwing 發表於 2018-8-21 13:08
coffeelam 當前離線
進階會員
但美森都冇…… kkl72 發表於 2018-8-21 14:25
最難係想搵有得賣又有得試既地方好難,仲要揾到同時有兩三個心水牌子更糸難上加羅~ ... kkl72 發表於 2018-8-21 12:53
曾福有真力+adam 試 個人聽感, 真力高音普通, adam 鋁帶高音,你搞唔掂都幾麻煩 ... akuma99 發表於 2018-8-21 18:52