回覆 290# chris_kai_kai


部金磚名付其實係金磚咁成磅重.

TOP

回覆  angelo2046

係架金色野無時間顯示啫,三幾萬,你我都唔會在意...,明未?

Onkyo果架有時間顯示,重 ...
mig33 發表於 2016-11-21 22:43

其實Sony今次唔行Android行自家OS既原因就係唔想太多distraction
做番Walkman本行就得
所以無時間呢個並非WM1Z獨有問題,A30系列亦一樣

得大大隻Rolex同鬼咁細既時間display同張相
Sorry你唔講小弟真係唔知你係想講無時間display
但聽DAP有幾多人係揸住部機睇時間?
好似mig兄你咁就梗係睇左手啦,唔係買來做乜
相信Sony亦明白用DAP既人都唔會對住個screen
好多時Set好就放落袋,係聽歌唔係睇機
特別係而家人手一部電話
既然Sony DAP已cut左咁多功能只係做Walkman
無時間無咩問題

講起A30 firmware
師兄們可以留意下個UI係跟機身顏色
係入面無得改
算Sony幾有心思既安排
不過有一樣唔多好既
係唔可以好似WM1咁
Play緊果時向下掃有得揀Direct (All effect off)
要每一樣DSP,DSEE等每一樣開關
相信用得DAP既用家都會用Direct多
呢個算係少少美中不足

小弟亦重申知道mig兄唔左意三幾萬,無謂不停重覆,讓討論回歸重點A30 series

via HKEPC Reader for Android

TOP

部金磚真係重到...袋褲袋好難唔穿

係sony store見人玩都係玩部黑磚多,部金磚擺係度無咩人玩 ...
chris_kai_kai 發表於 2016-11-21 23:22

小道消息,Sony員工話WM1Z去貨情況比WM1A好
係WM1Z出得比WM1A多以倍數計
超乎佢地之前預計

而作為WM1系列用家
比較過最後選擇左WM1Z係因為見到Sony既用心
重唔重反而唔太重要,反正放袋
要輕既有好多選擇, 買多部A35或直接用手機
玩HP AMP幾件野亦唔會輕去邊
當然要揸住Show出來既要多啲代價啦
WM1系列重點係有balance出,呢個係質既改變

而WM1同A30都係用左Sony自家S-Master放大
聲底好似
Sony員工亦都話A30買得非常好
前兩日去買旺角Sony 已經無紅色貨
有心買既師兄可能要問問有無心水顏色
無謂白行

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 293# angelo2046

等師兄開箱WM1Z,比我呢位窮人見識下

TOP

本帖最後由 sapphire4890 於 2016-11-22 00:34 編輯
其實Sony今次唔行Android行自家OS既原因就係唔想太多distraction
做番Walkman本行就得
所以無時間呢個並 ...
angelo2046 發表於 2016-11-21 23:34

$0Ny都係 android base... 同AK咁,只係改UI方便用家

曬命曬得多就無人去討論
睇下依個帖點解沉左就明 多謝你指正返
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... =2326458&page=6

TOP

回覆 293# angelo2046

btw,online store有紅色

TOP

回覆  angelo2046

btw,online store有紅色
chromechan 發表於 2016-11-22 00:32


係......前幾日冇,不過尋日有返,不過心理作用大法,都係日版好聲啲,因為例牌佢出嘅嘢都係國際版一定少咁啲嘢,加上港版貴咁多,都係日版好,須然係得日文!

TOP

回覆 297# snp386

好似好有道理咁喎不過我唔識睇日文

TOP

回覆 298# chromechan

計返如果加上呢個星期日元插插插,個價都係為到嚟港行八折到,加上好多地方其實係有套送,唔洗又俾多兩舊,而日文個問題,download返個國際版說明書嚟睇,用兩用就熟,不過如果係訂返嚟就唔好嘞,除時仲貴,唔急嘅就有朋友去開或者自己去先買

TOP

小道消息,Sony員工話WM1Z去貨情況比WM1A好
係WM1Z出得比WM1A多以倍數計
超乎佢地之前預計

而作為WM1系 ...
angelo2046 發表於 2016-11-21 23:58

其實最緊要係$$$$$

TOP