樓主可否講下點解買呢部? 我見你之前問過R300/LS50同用過DALI ZENSOR 3, 有咩吸引到你?

TOP

回復 20 #大有仔

我揾一揾,Thanks

via Galaxy Note 8

TOP

本帖最後由 大有仔 於 2018-10-19 18:36 編輯
樓主可否講下點解買呢部? 我見你之前問過R300/LS50同用過DALI ZENSOR 3, 有咩吸引到你? ...
ichigo1000 發表於 2018-10-19 10:09


40週年 產品, 平平地買來試下.
DALI ZENSOR 3 聽來聽去都覺的欠D 野.   覺的不好聽.
我有LS50, 放係 做野的位置  聽.  覺的不錯.

DALI ZENSOR 3 是放在房的.  AMP 是 A-U671, DAC  X22 PRO, 沒理由 跟LS50 差咁遠.
所以 才試試買來

TOP

40週年 產品, 平平地買來試下.
DALI ZENSOR 3 聽來聽去都覺的欠D 野.   覺的不好聽.
我有LS50, 放係 做 ...
大有仔 發表於 2018-10-19 18:28



    咁請問R300, LS50 和這隻MISSION, 邊隻好呢?
THANKS.

TOP

回復 24 #asp123

正常都知是 r300 最好啦。
我如不是銀根短缺,我都會買r300,

遲下再有機會的

via HKEPC Reader for Android

TOP

Thanks ching. 我都有諗過R300,始終係三路,不過又驚難推

回復 asp123

正常都知是 r300 最好啦。
我如不是銀根短缺,我都會買r300,

遲下再有機會的

via HKEPC Re ...
大有仔 發表於 2018-10-19 19:48

TOP

回復 23 #大有仔

師兄覺得對dali zensor 3差左啲乜?我而家係dali zensor 3同mission qx-2考慮緊入邊隻

via Galaxy Note 8

TOP

回復 27 #TWCACM

女聲又唔甜, 男聲又唔厚, bass又差d.
可能我的amp 推不起掛

via HKEPC Reader for Android

TOP

40週年 產品, 平平地買來試下.
DALI ZENSOR 3 聽來聽去都覺的欠D 野.   覺的不好聽.
我有LS50, 放係 做 ...
大有仔 發表於 2018-10-19 18:28

zensor 音色幾討好,但係單元始終唔夠料

TOP

回復 28 #大有仔

明白晒,Thanks

via Galaxy Note 8

TOP