coffeelam 當前離線
進階會員
用緊SU-8路過,下一部想試DX7s kkl72 發表於 2018-8-17 21:12
TOP
kkl72 當前離線
中級會員
爭 $1k not 一步到位? coffeelam 發表於 2018-8-18 15:48
李璨琛 當前離線
DAC D50 or SU-8 enough coffeelam 發表於 2018-8-17 18:18
啲x7有冇搖控大細聲,或按鈕可否 旋轉較大細聲 via HKEPC Reader for Android 李璨琛 發表於 2018-8-19 17:34
0zone0 當前離線
akuma99 當前離線
ching 有無真係去試聽過? akuma99 發表於 2018-8-21 10:18