[開箱文]TP40 T-amp - 發燒音響- Mobile01行動版


5i01.com › 討論群組 › 小惡魔的影音天地 › 發燒 ...
Jerryhk 發表於 2013-1-21 09:38



依兩個page的確一直都有見到, 但我就無仔細睇晒, 因為依類開箱文/片, 九成都無解釋
而家我好留心聽晒段片每一句說話, 睇晒篇文每一行字, 亦不出所料, 真係咩解釋都無

如果方便, 可否指出係邊個位有講?

定係想講Topping出的amp就係t-amp?
但又唔似丫, 第一個page的牌子都唔係Topping

TOP

依兩個page的確一直都有見到, 但我就無仔細睇晒, 因為依類開箱文/片, 九成都無解釋
而家我好留心聽晒段 ...
主人 發表於 2013-1-22 02:54


http://lmgtfy.com/?q=t-amp+wiki

TOP

美奈子廚 發表於 2013-1-22 08:59



   Let me google

TOP

美奈子廚 發表於 2013-1-22 08:59



多過class己經好唔同

TOP

本帖最後由 ~ChinG~ 於 2013-1-23 20:16 編輯
如果偏好聽歌仲岩唔岩用呀?
君臨天下 發表於 2013-1-21 01:07 AM


如果聽歌既話...我只可以講...仲有更好既選擇...
FOCAL XS BOOK都叫做可以..但都要去到36XX......

平平地既...T40應該會岩你D....
當然唔可以對佢有太高既要求LU ~

但都同樓主講句....音響呢家野最好唔好踩隻腳落去...一踩左落去你就番唔到轉頭嫁啦 ~

TOP