回復 19# dieago


    唔知師兄你對我條4芯  線   整法  有冇咩建議   小的我  從來都未整過線~

TOP

本帖最後由 hon328 於 2012-11-29 00:46 編輯

http://www.360doc.com/content/10/1017/14/3947093_61729776.shtml
回復  dieago


    唔知師兄你對我條4芯  線   整法  有冇咩建議   小的我  從來都未整過線~ ...
oscar2 發表於 2012-11-29 00:26

考参其他師兄做法(我都照做了一条)
diy 3.5mm轉rca
http://www.360doc.com/content/10/1017/14/3947093_61729776.shtml

TOP

回復 21# oscar2
gotham 11001有4芯,(紅、粉紅為正)
                                           (白、 黄 為負)

TOP

回復  oscar2
gotham 11001有4芯,(紅、粉紅為正)
                                           (白、 黄 ...
hon328 發表於 2012-11-29 00:51



    咁做rca既時候  係唔係將(紅,粉紅) (白黃)  分別各扭埋一齊??? 做L同R    而銅網就自己獨立一邊各一條做G??

TOP

咁做rca既時候  係唔係將(紅,粉紅) (白黃)  分別各扭埋一齊??? 做L同R    而銅網就自己獨立一邊各一 ...
oscar2 發表於 2012-11-29 02:08



    咁3.5個邊用銅網做地?? 佢4條芯 2正兩負 用網做屏閉 就大路d  囉 始終11001最大賣點係聲底平衡又靜

  用銅網做gnd唔係唔ok 係怕你3.5個邊入唔到姐(without用valblue頭

diy就係好在多玩法,自己想點玩就點玩,沒限死的

TOP

回復 5# dieago


    唔好意思,我兩種做法就有提及,所以唔係好清楚你指的是那一種做法?

而唔同廠都有唔同的做法.就好似 某單晶銅版11001,佢的屏閉網只係ofc而唔係occ,咁的情況下
應該用第一種(4芯分別行兩正兩負)的做法會比較好

也有oyaide 的3.5>3.5 廠線 佢地係用兩芯線之後網做地線,

也有關於oyaide pa-02 都有好多師兄diy黎玩,兩種做法都聽說過,而佢地都有就到底
  兩芯行正網行負定一芯行正一芯負網屏閉討論過一番

不過好似廠pa-02係用一正一負網屏閉的做法的

TOP

回復 24# oscar2
gotham11001有4芯我每声道2芯造一正一負,铜網造屏障^_^

TOP

回復  oscar2
gotham11001有4芯我每声道2芯造一正一負,铜網造屏障^_^
hon328 發表於 2012-11-29 09:34



   係唔係3.5吋都要連銅網??  連曬兩個網~~???

TOP

咁3.5個邊用銅網做地?? 佢4條芯 2正兩負 用網做屏閉 就大路d  囉 始終11001最大賣點係聲底平衡又靜
...
fon2031990 發表於 2012-11-29 04:39


在下正是valblue頭..  其實我聽唔明  除左我講過種做法,,仲有邊種做法~

TOP

本帖最後由 oscar2 於 2012-11-29 13:42 編輯
回復  oscar2
gotham11001有4芯我每声道2芯造一正一負,铜網造屏障^_^
hon328 發表於 2012-11-29 09:34



    我youtube  見倒有人整rca 佢係用兩心一網線 有兩條。。  咁呢佢係將銅網同其中一條電線扭埋一齊做屏障~~~  點解會咁~

TOP