回復 5# dieago
唔好意思,我兩種做法就有提及,所以唔係好清楚你指的是那一種做法?
而唔同廠都有唔同的做法.就好似 某單晶銅版11001,佢的屏閉網只係ofc而唔係occ,咁的情況下
應該用第一種(4芯分別行兩正兩負)的做法會比較好
也有oyaide 的3.5>3.5 廠線 佢地係用兩芯線之後網做地線,
也有關於oyaide pa-02 都有好多師兄diy黎玩,兩種做法都聽說過,而佢地都有就到底
兩芯行正網行負定一芯行正一芯負網屏閉討論過一番
不過好似廠pa-02係用一正一負網屏閉的做法的 |