找到了! 唔知GAD 2.2uf/630V 如何?
markso0430 發表於 2012-3-2 18:23


分音電容都係用番分音電容正路
不過你試下都無壞

TOP

分音電容都係用番分音電容正路
不過你試下都無壞
mike1981 發表於 2012-3-2 18:24

你推介mcap白色?

TOP

你推介mcap白色?
markso0430 發表於 2012-3-2 18:57


係呀
近年highend用3rd party 分音十之八九都mcap

TOP

找到了! 唔知GAD 2.2uf/630V 如何?
markso0430 發表於 2012-3-2 18:23


GAD低音小,高音多,CHING睇下O岩唔O岩洗

TOP

GAD低音小,高音多,CHING睇下O岩唔O岩洗
九碌棍 發表於 2012-3-2 21:24



Ching, 你用過GAD? SSP是否可以找到?
低音少D無問題, 反正現有有少少over, 勁入綿.

TOP

係呀
近年highend用3rd party 分音十之八九都mcap
mike1981 發表於 2012-3-2 19:00



謝! 我見Mcap 2.2uf是450V, 原裝是250V, 應該影響不太吧?!

TOP

謝! 我見Mcap 2.2uf是450V, 原裝是250V, 應該影響不太吧?!
markso0430 發表於 2012-3-2 23:39


沒太多關係的
我用1200V

TOP

沒太多關係的
我用1200V
mike1981 發表於 2012-3-2 23:43



貴好多wor.

TOP

貴好多wor.
markso0430 發表於 2012-3-2 23:54


玩hifi好難去計值吾值
B&W 8系用mcap supreme
我只是覺得單元不差的情況咪試下

TOP

回復 25# markso0430

係鴨記有兩間電子館
不如兩間都行下

TOP