有冇師兄同LG V20對比過?邊部好聲啲?

TOP

回覆 250# dan_dan

應該係金屬,因為質感好似真係金屬

TOP

回覆 249# sony_vaio

你捨得$1680放ZX2嗎?

排隊

TOP

回覆 243# pasdutrc
SPL exceed... May not feel comfort for long time listening
I don't recommend to switch on

TOP

回覆 251# brx

入得嚟呢區,有DAC,DAP嘅師兄,應該唔會用電話聽歌(除非冇得揀)

應該係

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 256# countryboy

觸摸上去,底同埋上下應該係膠

而邊框同埋前面板應該係鋁合金

因為邊框觸摸嘅感覺係涼啲

TOP

回覆 255# chromechan


    因為轉左1+3無得揀
所以買player + mojo 聽
PS:之前用G4聽

TOP

回覆 258# a886

乖乖地用player聽啦

TOP

有冇師兄同LG V20對比過?邊部好聲啲?
brx 發表於 2016-11-20 22:25



只係DAC方面. 估計一定唔差. 但Amp個一part. 係手機寸金尺土的內部. 跟本方唔落出靚聲D大粒少少的零件.

TOP