RE: 不如大家係度分享下自己套影音組合

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-14 18:29 編輯
iFi ipurifier 3 USB...
iFi audio iDefender+ USB...
iFi audio iSilencer Max...
我之前本來想玩HQ Pla ...
十六夜 發表於 2024-12-14 17:51


LAN ipurifier Pro 無
但有 LAN isilencer
原本想買埋 HDMI isilencer 俾條 i2S, 但send email俾官方,佢答我 I2S 未必用到… XD
正常一條 USB A to B 搞店去 DAC…

多得 ifi 😇
依家條 USB 好長先去到 DAC
Fibbr type C 延長> ifi idefender max> ifi isilencer max> orico C to B 線 > ifi ipurifier3> matrix audio xspdif3 ddc > Kaiboer 6N silver-plated OCC HDMI I2S > DAC


TOP

LAN ipurifier Pro 無
但有 LAN isilencer
原本想買埋 HDMI isilencer 俾條 i2S, 但send email俾官方,佢 ...
joeyung714 發表於 2024-12-14 18:00

我都有支LAN isilencer,之前插係部all in one amp用。

而家係插佐係倆部switch 中間,

Switch > lan isilencer  > Switch ( 只係駁streamer) > Streamer

等聖誕節再買吧…
放係第一部switch前面


師兄先買hdmi isilencer試嘛, 唔得再二手放, 試佐先算

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-14 19:55 編輯
我都有支LAN isilencer,之前插係部all in one amp用。

而家係插佐係倆部switch 中間,

Switch > lan i ...
十六夜 發表於 2024-12-14 18:17


如果得…
HDMI I2S 線頭尾合埋加兩隻 ….
都真係幾黐線…😵‍💫

TOP

以前都會好似你咁
自己焊下 canare, mogami 線
依家懶左,人又老,錢又無
平平地,我用緊呢款



【淘宝 ...
joeyung714 發表於 2024-12-14 16:50


師兄用呢隻線屬於咩聲底?
我都有興趣,不過啱啱講完就訂左Gotham Ultra Pro 11301,呢次都唔知幾時先得閒整

TOP

今天海關不在家, 我又用新玩具搞清楚多點東西了
原來我的電源沒有睇落去好, 但這也只是一如預期...

首先 ...
十六夜 發表於 2024-12-14 17:21


其實好少兩組插座會咁樣接,通常廚房會獨立一組,用電量較多,客廳房間就會一組,用電其實唔多。
小弟除了對玩音響有興趣,電子常識亦好膚淺,但正是一名合資格註冊電力工程人士

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2025-6-24 21:17 編輯
師兄點解最後會買返呢?

不過其實出街試機我成日都覺得試唔到D乜野...
一來成套系統都唔熟識...
二來可能 ...
十六夜 發表於 2024-12-14 17:33


自從買左對喇叭之後,就不停搵我心目中既牌子機(McIntosh, Burmester, Mark Levinson, Gryphon)亦睇過外國那些玩家會用咩機夾,同時都同賣喇叭俾我果位師兄參詳,同師兄一樣睇完實物就.......要入得屋


Nagra就買唔起咯

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2024-12-14 22:31 編輯
LAN ipurifier Pro 無
但有 LAN isilencer
原本想買埋 HDMI isilencer 俾條 i2S, 但send email俾官方,佢 ...
joeyung714 發表於 2024-12-14 18:00


又學到野,有咁多玩法

我呢兩日上網搵過有幾部好似幾啱我,純Network Transport,用黎接我部DAC前級,兩部都係韓國做,師兄對呢兩隻點睇,值唔值得投資落去

https://www.squarewavehk.com/rs1 ... %e6%94%be%e5%99%a8/

https://aurender.com/home/n30sa/

會唔會靚聲過PC好多?
暫時搵到呢兩隻support Native DSD 512

TOP

又學到野,有咁多玩法

我呢兩日上網搵過有幾部好似幾啱我,純Network Transport,用黎接我部DAC前 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-14 22:29


緊係值啦
買買買

TOP

係因為打開其它MCB之後俾家中其它電器Switching PSU入面既caps旁路左一D高頻noise。

正常玩電表後獨立電會發現用呢D noise meter黎度有機會條獨立電仲高reading過家庭電,因為少左堆電器幫你"吸noise"

其實反轉黎諗,你就算用獨立電都係無可能做到isolation,因為照樣會受到家中電器影響。

PS: 呢D noise meter用黎玩下好,數字越低並唔代表越好聲。

TOP

緊係值啦
買買買
joeyung714 發表於 2024-12-15 00:23


仲諗緊仲有邊隻選擇
同埋個音響架已經無位放,只能唔要部電源處理器,電腦一定要用,因為要黎執片整字幕,上HKEPC吹下水
師兄還有邊隻選擇 部機不能太高會放唔到入架,只有11cm,又唔要DAC,剩係transport + Native DSD 512 (首要),音質要明顯靚過PC,同樣靚最好唔好咁貴(同砌部新電腦差唔多價錢)
上淘寶睇過有大陸公司(深圳)做既都有,唔知靠唔靠得住?

TOP