回覆 209# zeven

可惜6.1k買左黑磚

TOP

回覆  zeven

可惜6.1k買左黑磚
jacky820 發表於 2017-1-19 07:16


你個價都好平

TOP

本帖最後由 zeven 於 2017-1-19 10:55 編輯
18 買金真是無埋過2萬 心理關心
waltyuen 發表於 2017-1-19 00:28



    正是...即時奶野...o係SONY入埋條4.4, REMOTE都未洗20

   
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

反而想知你地係邊到買機........

黑磚6.1K已經比日水退埋稅仲要平,金磚18K真係會心動呢.......

TOP

反而想知你地係邊到買機........

黑磚6.1K已經比日水退埋稅仲要平,金磚18K真係會心動呢....... ...
sunhikari 發表於 2017-1-19 16:09



    6.1黑磚應該係UK貨, 返黎改返好個VOL CAP就得
    UK個source已經絕左種, 唔洗多諗

TOP

NW-WM1Z和AK380邊部好聲D?

TOP

NW-WM1Z和AK380邊部好聲D?
googleli 發表於 2017-1-19 16:35


同時用 64 audio u8 聽過
AK380 copper+amp 
nw-wm1z 
真係不相伯仲   
不過2隻都係試3.5mm  
不過最後放左mojo 買左1a黑 出街夠聽就算了

TOP

請問現在邊度買黑磚平

TOP

18買到金,我都想買。 呢排啲人吹到 DX200好勁,有啲想買DX200唔買金磚

via HKEPC Reader for Android

TOP

6.1黑磚應該係UK貨, 返黎改返好個VOL CAP就得
    UK個source已經絕左種, 唔洗多諗 ...
zeven 發表於 2017-1-19 16:32



其實點睇有volume cap?  我部冇volume warning 同一樣有中文interface

TOP