jacky820 當前離線
中級會員
TOP
nakatama 當前離線
初級會員
回覆 zeven 可惜6.1k買左黑磚 jacky820 發表於 2017-1-19 07:16
zeven 當前離線
18 買金真是無埋過2萬 心理關心 waltyuen 發表於 2017-1-19 00:28
sunhikari 當前離線
進階會員
反而想知你地係邊到買機........ 黑磚6.1K已經比日水退埋稅仲要平,金磚18K真係會心動呢....... ... sunhikari 發表於 2017-1-19 16:09
googleli 當前離線
waltyuen 當前離線
特級會員
NW-WM1Z和AK380邊部好聲D? googleli 發表於 2017-1-19 16:35
kin1111kin 當前離線
clliu 當前離線
6.1黑磚應該係UK貨, 返黎改返好個VOL CAP就得 UK個source已經絕左種, 唔洗多諗 ... zeven 發表於 2017-1-19 16:32