回覆 188# sport_sport

TOP

今日訂咗磚頭了,差條4.4

TOP

80粒鐘部1A已經好正

TOP

回覆 117# angelo2046



     大陸咁講~姐係唔駁AMP 我要上黑磚4.4 先可以直出DSD?

如果係咁,其實有咩機先做到3.5/2.5 直出DSD 既player

我仲以為A35可以直出3.5 DSD
唔怪直得我用A35同A35+MOJO 聽DSD 差咁遠 ,我仲以為MOJO 咁堅
原來我一直都錯~

TOP

回覆  angelo2046



     大陸咁講~姐係唔駁AMP 我要上黑磚4.4 先可以直出DSD?

如果係咁,其實有咩機先做 ...
a886 發表於 2017-1-15 17:53


唔 support DSD 直出就加乜都唔 support。個 Amp 自己有另外 chip 就好似加調味料咁,有D人仲意原味就會未必中意。AK380 support DSD 直出 2.5。

TOP

回覆 195# benzenewing


  唔支援 DSD 直出 當然加乜都無用啦
但事實上依家啲機SPEC 表,只係講直唔直唔出DSD 都好多中寫法~

先唔講依家出DSD 都己經分開DSD native , DSD via DOP ,DOP etc....

依家SONY 都寫到黑磚/金磚 要WM-PORT line out 同 4.4 先可以有直出DSD
而A35 直出DSD 原來只限WM-PORT LINE OUT

TOP

線又買左...REMOTE又買左...
重未有機...發毛中...
呢幾日行過旺角灣仔...有現貨舖頭好似唔算多...

TOP

本帖最後由 waltyuen 於 2017-1-17 12:39 編輯
80粒鐘部1A已經好正
derek412 發表於 2017-1-15 16:50


我部快200粒鐘 高低通晒 

TOP

線又買左...REMOTE又買左...
重未有機...發毛中...
呢幾日行過旺角灣仔...有現貨舖頭好似唔算多... ...
zeven 發表於 2017-1-16 21:35



    旺角銀行中心百老匯 ,尋日見有貨有得試. 

TOP

想問個1A 既問題
希望有師兄可解答

我部機dsd 播放設定入面
有個叫"播放原生格式dsd"
當我tick左後,每次轉歌的時候都有"卡擦"一下的聲音
是否正常?off左就無
我大部分都係sacd 轉dff file 既歌

TOP