之前用Eso跟機線...
googleli 發表於 2011-3-13 23:15


唔好意思,睇漏左
試 G6 既時候係唔係簽名 OR SATT 之類?

其實畀解碼可能要諗諗其他線
個人覺得呢條畀前級比較好

TOP

唔好意思,睇漏左
試 G6 既時候係唔係簽名 OR SATT 之類?

其實畀解碼可能要諗諗其他線
個人覺得呢 ...
雪使貓女管家 發表於 2011-3-13 23:34


試G6都係同級唔係簽名版...
師兄有乜推介?

TOP

試G6都係同級唔係簽名版...
師兄有乜推介?
googleli 發表於 2011-3-14 00:05


可唔可以講下用咩機咩線?
睇下依家既配搭係點

同埋呢,呢條線既價應該差唔多買到 G03
你可以諗下
或者鈴羊 OCX 既鐘,又好又平
會最先建議你買,好過換線

TOP

本帖最後由 googleli 於 2011-3-14 00:19 編輯
可唔可以講下用咩機咩線?
睇下依家既配搭係點

同埋呢,呢條線既價應該差唔多買到 G03
你可以諗下
或者 ...
雪使貓女管家 發表於 2011-3-14 00:09


而家係Esoteric D07 -> Supra 幾舊水 Interconnect ->  Leben CS300XS (前級膽: 12AX7 Amperex Bugle Boy D環一對, 後級膽 EL84 德律風根 quad set ) -> Sound from Heaven President X 喇叭線 ->  Monitor Audio RX8 / Ultrasone Edition 10 / Audeze LCD2

Leben仲用緊跟機線...
   
請問Antelope個鐘幾錢? 它和Big Ben比哪個比較好?

TOP

而家係Esoteric D07 -
> Supra 幾舊水 Interconnect ->  Leben CS300XS (前級膽: 12AX7 Amperex Bugle Bo ...
googleli 發表於 2011-3-14 00:16


BIG BEN IS SHIT
ANTELOP 就睇下你問到幾多
網價都係 1295EURO,咁一萬多D應該有部全新

你覺得 ULTRASONE 靚聲咩?

TOP

而家係Esoteric D07 -
> Supra 幾舊水 Interconnect ->  Leben CS300XS (前級膽: 12AX7 Amperex Bugle Bo ...
googleli 發表於 2011-3-14 00:16


咁既話我寧願你將條 SILTECH 畀部前級用
ESOTERIC 用住跟機線先...
你試試

TOP

本帖最後由 googleli 於 2011-3-14 00:33 編輯
BIG BEN IS SHIT
ANTELOP 就睇下你問到幾多
網價都係 1295EURO,咁一萬多D應該有部全新

你覺得 ULTRASON ...
雪使貓女管家 發表於 2011-3-14 00:21


ED8/9我覺得好怪聲
ED10就真係無得頂...
不過要換earpad...
我曾擁有HD800, 及一星期的T1
另外T5p而家在office用
個人認為煲好後, 及earpad沒問題的ED10比HD800高出唔止一班
(在還未換線的情況下), Dynamic黎講應該無出其右了 (也是個人認為)
當然靜電另計
聽日一於聽你講試下俾條線部Amp用會點

TOP

回復 17# googleli

如果你係聽 ED10
HD800 對你黎講係唔要得啦

你試完之後先再諗升級方向都唔遲

TOP

果然越來越毒,我先玩緊d一千幾百電源線,不過一樣唔錯

TOP