提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

而家好似有代理啦,之前係高登電梯擺過Road show

TOP

原帖由 小子 於 2008-10-17 23:39 發表



但好似阿叔先係一直賣水貨喎


你又知? XD

TOP

原帖由 pangbi 於 2008-10-18 02:59 發表


你又知? XD

佢果d係原廠訂o既直銷貨

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我今日都買左, $450, 超正... 不過大隻左d

TOP

原帖由 babyjiro 於 19-10-2008 01:23 發表
我今日都買左, $450, 超正... 不過大隻左d

上個星期幫人買左
真係好正

TOP

咁 xforce 5 幾錢呀

TOP

XF5 998

TOP

咁應該係經代理買行貨定係阿叔到買好?

順帶一提,阿叔話xforce2 係11月會加價,因為而家550係做暑假的價錢

TOP