更新1.1後畫面順到爆,不會再好似之前按極都冇反應,好似連聲都好聼了,又要迷下去了!

TOP

更新後選歌上下掃時,畫面有d花,不爽!

TOP

回覆 1530# Xwai9

你聽咩歌多?因為好似係有唔同類型嘅DAC(新手

TOP

回覆 1533# chromechan


   日本動漫多 也會聽台灣國語 少量歐美

TOP

更新後選歌上下掃時,畫面有d花,不爽!
roychow1420 發表於 2017-3-13 18:34



    你係咪掃得太快? 掃得太快字會出唔切

TOP

摷返隻塵封膽擴...
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

又有update啦。。1.20,主要系加咗支持泰文?。。

TOP

之前見過有epc友,出過條link

改日文菜單做中文,但搵唔番

可以提供一下嗎?  謝

TOP

回覆 1538# mig33

係咪用一個exe改地區嗰個?

TOP

回覆 1539# chromechan


    係吖,搵極都搵唔番

TOP