回覆 1141# a886

多謝師兄先, 這些資料淘寶上找到. 但仍未知用乜OPAMP. 照睇估是純AMP無DAC功能

我想要DAC AMP, 甘樣到時用A35解或DAC AMP解都有兩樣玩法及聽感

知道師兄多經驗, 可否介紹二,三款. 我搵日落旺角試完音即買.

TOP

回覆 1149# sony_vaio

只是送的, 我都唔用手繩

TOP

回覆 1150# kenkwong

我試過係TAOBAO搵但搵唔到...ching介唔介意pm條link比我

TOP

我部A35,充滿電,冇關機,冇用三日左右,電就只剩一格,正常嗎?有冇較唔用一段時間,自動關機?

TOP

回覆 1148# sony_vaio

別擔心,我地d營...
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 1154# roychow1420

開住藍芽?

TOP

本帖最後由 pobsmbb 於 2016-12-24 22:38 編輯

手痕買左部A35, 唔知要煲幾耐, 初開聲, 細聽比較部zx100, 級數真的有段距離, 動態,分析力, 低頻下潛 , 中頻音樂感, 兩部機真的有兩級以上差距,A35 touch mon 操控有點lag,  反應就有點慢,zx100的按鍵方式就直接快速,感覺是1:6 一樣,而且觸點比較遲緩。
見機的firmware 是1.02

回家測試WMC-NWH10 USB OTG Cable
ZX100 DSD file 輸出只可以用DoP方式,轉PMC 172.6 入DAC
A35 DSD file 就Native DSD 出到

TOP

手痕買左部A35, 唔知要煲幾耐, 初開聲, 細聽比較部zx100, 級數真的有段距離, 動態,分析力, 低頻下潛 , ...
pobsmbb 發表於 2016-12-24 20:45



最後個句就係我買佢既原因

TOP

最後個句就係我買佢既原因
sony_vaio 發表於 2016-12-24 22:43


就算播到Native DSD, A30都只係一部入門機
唔會因為播到Native DSD 變成好聲o既機.................

TOP

ching 買得呢兩個, 不如入呢套野
countryboy 發表於 2016-12-23 23:09


JVC 套野我覺得有 D D 貴...

TOP