回覆 1100# chun20077
DAC 睇你啱邊款有平有貴~
我用緊依隻係CHORD 出既MOJO 算係依間廠既低階款~
出左差唔多一年,依家應該唔洗4000HKD 依到都幾多CHING 有買
有啲平既俾新手玩都有1000-2000到比較容易接受到e,g iBasso PB3 (大約千7到,應該可以有折) etc...
最緊要試下啱唔啱自己用
線既話我係taobao 訂 200RMB 到,因為我係香港搵唔到一整條過既line out 線
我問好多間都叫我去SONY 買SONY 轉插,姐係#1097 最尾果張圖線駁線~ |