而家 當前離線
中級會員
TOP
evec 當前離線
進階會員
kinghung 當前離線
回覆 evec 我而家個SPEAKER都係低咗少少,都打算入一個架用,,,,,, 而家 發表於 2014-8-13 18:05
回覆 kinghung 聽你咁講,,,真心忍唔住............ 而家 發表於 2014-8-13 18:30
lookfrance 當前離線
botsang 當前離線
yinchai3 當前離線
小弟有一個無知既問題: 呢個架能夠避免喇叭既震動傳到枱面,咁是否可以換個角度而言,防止枱面既震動傳到 ... botsang 發表於 16/8/2014 20:29