John 大師,我塊r5e用緊8條4Gb gskill d4 3000,基本上行xmp 行3000 c15-15-15-35 1.35v 是經常䦕唔到機的,唔行Xmp手動set 以上設定又經常ok 的,但經常由32GB變成24或16GB,system agents 電壓設定到1.2500-1.3500也沒有幫助,cpu 也沒有超頻,bios 版本是1401

Config 如下
5960x cpu
Gskill d4 3000 4gb x8 @2400
Asus r5e
Geforce titan x 4 way sli
Corsair Ax1500i x2

TOP

本帖最後由 梁瀚文 於 2015-4-21 19:31 編輯
John 大師,我塊r5e用緊8條4Gb gskill d4 3000,基本上行xmp 行3000 c15-15-15-35 1.35v 是經常䦕唔到機的, ...
PTP 發表於 2015-4-21 17:00


你8條4GB系一個package?
http://www.gskill.com/tw/product/f4-3000c15q2-32grbb  官網我只系睇到有呢個package買
唔系既話好正常~ 因為可能4條一個package先經過廠商測試
但你1個4條package加埋另外1個package可能就會因為體質唔同兼且廠商無測試過而發生掉DIMM或者唔穩定既情況~

TOP

就係上面個pack 呀

TOP

而且經常hang 在90、不論超頻與否

TOP

我塊板買左唔夠一個星期 一開機就要等2-3分鐘先開始有ROG logo出現 個code係78->79 all default setting 求解thx


(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

我塊板買左唔夠一個星期 一開機就要等2-3分鐘先開始有ROG logo出現 個code係78->79 all default setting 求 ...
marcusmw 發表於 2015-4-27 07:42


BIOS更新到最新?

TOP

回覆 171# PTP


其實DDR4記憶體不穩,會令IMC有機會找不到記憶體,就會出現以上情況,其實OC Socket的設計就是針對Training的這個機制造了優化

TOP

回覆 175# marcusmw

如果是以上情況,必然是死ME,需要找代理幫你更新BIOS

TOP

回覆 174# PTP

如果是Hang 90的Code,那你真的要在Sub Timing再調了,但如果系統是24 x 7,我會建議你調慢一點求穩定

TOP

回覆  marcusmw

如果是以上情況,必然是死ME,需要找代理幫你更新BIOS
John Lam 發表於 2015-5-5 17:38


其實我試過forceboot bios 2 ,再用bios 2 copy to bios 1 fix 到個me 的

TOP