回復 150# frankiepoon

隔日有,,明天唔知有冇??

TOP

本帖最後由 frankiepoon 於 2012-8-23 18:56 編輯

sorry, 應係"每隔一日",唔係每日

TOP

D舖通常幾多點開?
等D舖開之後先買野, 再去JETSO度排隊排唔隊到架?

TOP

本帖最後由 odiepooky 於 2012-8-23 19:51 編輯

邊日D單都無問題
1點排都應該OK
but下次應該sat先有intel 實多人

TOP

睇泥要聽晚去買定野
後日即時去果度

TOP

睇泥要聽晚去買定野
後日即時去果度
邪惡的化身 發表於 2012-8-23 20:46



    吾知星期一lastday, 會吾會係intel

TOP

原來嘈果個係你,咁你最後點?
neneaee 發表於 2012-8-23 14:43


明天取,我前面位ching 就會4點取, 事源係輪到我前面位ching就話已經夠20隻,但係位ching同我都count住, 賣咗15隻,因前面有人買其他野, 一嘈之下, d sales check computer 先話仲有,but 要4點再番黎, of course NOT la,
我話你地話限20隻就一定要有20隻貨係到,吾夠貨你地番公司攞, 我排成個鐘無理由要番黎再排過(maybe吾駛)到時我有無就變成another story, 之後係我後面果位小姐仲可以buy 2隻(因為2個人)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

經epc,都大把人話去排,仲未計cd rom,所以遲去買唔到,好正常
IPh0ne 發表於 2012-8-23 15:16



    EPC果然有江湖地位

TOP

明天取,我前面位ching 就會4點取, 事源係輪到我前面位ching就話已經夠20隻,但係位ching同我都count住, 賣 ...
odiepooky 發表於 2012-8-23 22:02

唔係嘛, 幫我排果個人應該係你後邊第三個

TOP