徹頭徹尾如 icarus-c 所說,

定了方向, 就要捨 conflicts.
save time 學野, 更加要狠下決心,
學 command syntax VM 可以,

hardware layer 俾 virtualize 了, 掌鍋唔到 hardware, 練拳不練功。

如果相信 icarus-c 提議而行,
叻唔叻一回事, 起碼處事完整及實在。
我都係練神功先自宮, 用 vm , 不自宮也可成功  XD

TOP

回復 28# quintus

所以我format Windows前有做足功課先

TOP

回復  icarus-c

你都有你嘅道理。

我認為對於初學者來講,首先要佢接觸一下 Linux 有個概念先,然後再深 ...
quintus 發表於 2010-7-4 17:30


所以我選擇用成個假日係vm到不停嘗試自行安裝都唔選擇下載個vm guest image落黎就係逼自己上網睇多d linux既command

TOP

用 VM 同 USB 手指其實差唔多,反正個 Disk Read/Write Rate 都唔多理想噶啦。關鍵系睇個玩家噶心態,唔系逼到自己咁緊,Linux 唔系話你唔識就冇飯食咁,好似砌機同打機咁噶心態就最好吶。

最好開個 Blog 或者搭個 Wiki 來做筆記,到時要重新 configure D嘢就好方便,順便可以當系溫習下咯

TOP

好奇一問
如果用用下 USB 手指既 linux 時,
唔小心拎走左果隻USB 手指
咁部機會點架 ?

TOP

好奇一問
如果用用下 USB 手指既 linux 時,
唔小心拎走左果隻USB 手指
咁部機會點架 ?  ...
sdcwan006 發表於 2010-7-5 10:36


你試下用用下windows拔走隻hdd會點

TOP

回復 36# Steven

同 Windows 好唔同噶。

Windows 應該就會即刻死機,而 LiveUSB 噶話就會,最多系你點D程式就話搵唔到用唔到姐。。

Linux 會儘可能將D嘢 load 曬入個 RAM 到,你拎走個手指都可以順利咁點兩下 mouse 關到機。

TOP

回復 35# sdcwan006


應該當你再read/write既時候就IO Error
如果你有swap係隻USB度, 當page fault既時候好可能會kernel panic

TOP

我想問下Linux既速成
search過post已安裝ibus
網入面提及, 速成3代應該與windows的十分相近
但我用既時候, 發覺排序同windows既唔同, 而且每頁得6個位
仲有...唔識點按可以跳去下一頁選字

TOP

回復 39# Steven


繁體的輸入法工具,我建議你用gcin,台灣那邊有好多人用,體積小,反應快,而且同windows下字碼排位相同/相近。scim都可以,但體積較大,相對臃腫,裝了某些字型後會出現亂碼字、排位錯亂,打亂了自己的使用習慣。至於ibus,習慣上完全被改變,而且會缺字,相信用簡體會好一點(但睇返ubuntu中文論壇的反應,大陸同胞對ibus都好有意見)

TOP