fakeman 當前離線
特級會員
無話夠唔夠, 人人忍耐力唔同。 只係我就一定唔會咁對自己 Kin_2012 發表於 2024-4-22 16:24
TOP
Kin_2012 當前離線
進階會員
如果可以免費有勁 d,咁一定用勁 d....但樓主都係想舊硬件重用,我自己都有玩部舊嘅 Lenovo X61.... ... fakeman 發表於 2024-4-22 17:00
ah_tak 當前離線
中級會員
Once 當前離線
我鐘意Linux mint, Ubuntu based 以前部Sony VAIO duo 裝Ubuntu 郁唔到個cursor, Linux mint 無問題又好似 ... Once 發表於 2024-4-27 10:23