無話夠唔夠, 人人忍耐力唔同。

只係我就一定唔會咁對自己
Kin_2012 發表於 2024-4-22 16:24



    如果可以免費有勁 d,咁一定用勁 d....但樓主都係想舊硬件重用,我自己都有玩部舊嘅 Lenovo X61....擺係舊居簡單上下網 ok..

TOP

如果可以免費有勁 d,咁一定用勁 d....但樓主都係想舊硬件重用,我自己都有玩部舊嘅 Lenovo X61.... ...
fakeman 發表於 2024-4-22 17:00


從來都係用果個 ok 就 ok

TOP

回覆 1# 小絕

我的也是很舊款的Macbook Pro, config 與你的差不多,裝了Linuxmint後,所有硬件能正常運作。十分滿意呀!

TOP

我鐘意Linux mint, Ubuntu based
以前部Sony VAIO duo 裝Ubuntu 郁唔到個cursor, Linux mint 無問題又好似快啲

依家試Arch Linux + KDE
唔想分開裝可以直接裝Manjaro Linux

TOP

我鐘意Linux mint, Ubuntu based
以前部Sony VAIO duo 裝Ubuntu 郁唔到個cursor, Linux mint 無問題又好似 ...
Once 發表於 2024-4-27 10:23


裝 EndeavourOS  (Arch Linux) . 可以簡單咁一次裝埋 KDE / 其他 DM.

TOP

我鐘意Linux mint, Ubuntu based
以前部Sony VAIO duo 裝Ubuntu 郁唔到個cursor, Linux mint 無問題又好似 ...
Once 發表於 2024-4-27 10:23



    舊電腦仲可以用 Peppermint Linux,我部超級舊嘅 Dell Latitude D430 (Core 2 Duo U7600 + 2GB RAM) 用佢都好好

TOP