bongbong3481 當前離線
進階會員
TOP
javacomhk 當前在線
教學專家
chue 當前離線
特級會員
有SSD 嘅新機我就會裝 Windows 行 WSL2 啦。的退役舊機加大HD先會裝 Linux server app。 ... javacomhk 發表於 2022-5-2 17:14
自從 Windows 有咗 WSL2 之後, notebook 同 desktop 機我都係用 Windows 10 , 只係剩返的退役機先用 Linux ... javacomhk 發表於 2022-5-4 11:33
ghostkcleung 當前離線
中級會員