接觸左KDE同Gnome
只能夠說各有千秋,

除了Linux的種類五花百門
連Desktop Environments都有好多選擇,
...
fung_peace 發表於 2019-4-1 13:37


我覺得 mint linux隻 Cinnamon幾好,用咗幾年。之前用開 ubuntu gnome, 好多 bugs.... mint 個 Cinnamon 改良咗 gnome, 好好多
PS 個人意見

TOP

本帖最後由 wewexx 於 2019-4-4 02:08 編輯
其實   Linux 用慣  CLI 都沒點用GUI
🙈
freefdhk 發表於 2019-4-2 23:46


me too. 就係鍾意 command line. 最正都係啲 scripting  :D (唔計 ms 嗰啲 cmd & ps.......)

TOP

我都喜歡用commands去控制, 裝light weighted 的xfce4係OpenBSD處。

TOP

MATE desktop environment
https://mate-desktop.org/
細食, 功能取向, 操作方便. mate tweak 可以變身不同的desktop layout. 個file manager 而家仲可以直接hash check file, 方便.

TOP

我用 openbox + xfce4-panel









~~~~~~~~~另外可以參考下呢度,有好多例子~~~~~~~~~
https://www.reddit.com/r/unixporn/

TOP