不過我覺得Linux係唔user-friendly,但識用的話感覺係比較穩定。
evantkh 發表於 2017-12-6 20:58 
樓主重點就係呢度啦,亦係 LINUX 樽頸位,需要突破才能起飛正式挑戰 WIN,MAC,暫時只有 ANDROID 做到,SO WHY 佢可以逼到 WIN,MAC(正確講可能 IOS 更貼切)要不停更新去迎戰,WIN8 仲要慘敗,而家 WIN10 又廢左一半武功,淪落到除左打機就係食 OFFICE 老本先勉強維持到優勢但已失去唔少江山,可見如果做得到係可以好似 ANDROID 咁紅,因為 LINUX 半身已經有好多正野玩 |