提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇下有無用過個塊 AM1 板的 Linux 達人答!
IF 大大的父親是電腦盲, 都兮 Window$ 吧!  ...
toylet 發表於 2014-7-18 20:58


部機係我用...老父唔用的,佢只會用PRINTER 影印証件文件咁

佢要整任何野都會等我返去先整,所以佢唔會攪部電腦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用 Linux 的話小心無 drivers 啦....
toylet 發表於 2014-7-18 21:28



就係擔心呢樣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

若大大不怕可以買回來裝一下 Linux, 有乜不妥就買 Window$!

Anyway, 再等等睇下有無 Linux 人試過 ...
toylet 發表於 2014-7-18 22:12



AM1 我用緊,等整好我原本個部電腦我會拎返AM1返去老父家
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

WIN 7我自己主力機用緊,但部ITX會放係老父家,
我一個星期最多返去兩日,其餘時間無人會用部電腦,
用八百幾買套WIN7 好似唔多值
chi333 發表於 2014-7-18 01:18 PM


一定要ITX嗎?考慮去二手區汁部包Win7既2手廠機仲乾手淨腳
而且睇你個case最好設定可以由你家remote入去令尊家中部電腦

政治不正確都咁話,老人家用機穩陣行先,本身唔熟linux加上不方便on site main真係諗過度過先好
  

TOP

本帖最後由 chi333 於 2014-7-18 22:53 編輯
一定要ITX嗎?考慮去二手區汁部包Win7既2手廠機仲乾手淨腳
而且睇你個case最好設定可以由你家remote入去 ...
TH30 發表於 2014-7-18 22:32


ITX 已有完整一部係度用緊,

老父唔會用部ITX,唔洗擔心

部ITX如果真係裝到LINUX都係只得我一個人用,

只不過部ITX係放在係我老父家

-----------------------------------------------------
唔知攪乜鬼...入唔到 http://www.ubuntu-tw.org/
我星期四係公司都入到,但今日用自己部電腦入唔到

TOP

回覆 18# chi333

要新版ISO可以去呢度:
http://www.ubuntu.com/download/desktop

用Pendrive手指行Ubuntu,你部ITX有冇driver一試就知,唔用關機抽走手指,重新開機就行翻WINDOWS。

TOP

比較窮,想慳得就慳

WIN8.......咪攪,上次用推廣買左套用左唔夠一個月我已用原價唔記得二百幾定三 ...
chi333 發表於 2014-7-18 13:18


Windows 8.1可以set一開機就入桌面
Windows 8.1 Update 1認到冇touch screen就自動幫你預設入桌面, 連set都唔使

TOP