toylet 當前離線
Mr. Man-wai CHANG (張記)
Banned
TOP
chi333 當前離線
進階會員
睇下有無用過個塊 AM1 板的 Linux 達人答! IF 大大的父親是電腦盲, 都兮 Window$ 吧! ... toylet 發表於 2014-7-18 20:58
用 Linux 的話小心無 drivers 啦.... toylet 發表於 2014-7-18 21:28
若大大不怕可以買回來裝一下 Linux, 有乜不妥就買 Window$! Anyway, 再等等睇下有無 Linux 人試過 ... toylet 發表於 2014-7-18 22:12
TH30 當前離線
WIN 7我自己主力機用緊,但部ITX會放係老父家, 我一個星期最多返去兩日,其餘時間無人會用部電腦, 用八百幾買套WIN7 好似唔多值 chi333 發表於 2014-7-18 01:18 PM
一定要ITX嗎?考慮去二手區汁部包Win7既2手廠機仲乾手淨腳 而且睇你個case最好設定可以由你家remote入去 ... TH30 發表於 2014-7-18 22:32
高登阿伯 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員
比較窮,想慳得就慳 WIN8.......咪攪,上次用推廣買左套用左唔夠一個月我已用原價唔記得二百幾定三 ... chi333 發表於 2014-7-18 13:18