有冇師兄同我一樣,開始後悔買左油車?
依家架油車玩左一年,油費愈黎愈貴
今個月使費好鬼大
依家 ...
fungfung87 發表於 2026-3-31 04:08



    賣左佢, 換二手電車, 完

TOP

回覆  billyyau

如用招標制度(不論是明或暗標)即是價高者得, 以今日的工商舖的價格下跌7成計算, 以近2年 ...
vagrantno13 發表於 2026-5-7 11:17



你成日都鍾意打一大段廢話去表現自己。
講事實俾你聽,九龍灣同火炭兩塊舊油站用地已由中石化投到做充電站。
你快啲去教中石化如何做生意啦

TOP

你總有例子揾到的, 使乜過多一排呀! 但係香港咁細, 你揸車唔跨區? 私家車一缸電油起碼行 300km 以上, 係 ...
chpyeung 發表於 2026-5-7 11:47


冇錯,唔計優惠隨心盲入嘅話咪成立囉
又要計邊日優惠幾多,又要計自己油缸夠唔夠滿足優惠數量嘅話,你講嘅咪唔成立囉。

係唔係想話自己從來唔計優惠,跟牌價盲入都冇所謂呢?我一定信你,因為我相信真係有蠢人。

TOP

本帖最後由 vagrantno13 於 2026-5-7 12:38 編輯

回覆 83# billyyau

你要用你的個人觀點或角度討論是你的事, 你真是電動車的車主做實測, 正好反映你的立論是否正確, 不然一切空口說白話, 真實車主與冷氣軍師的差別. 好老實說如無私家充電位, 眾多電動車主面對相同難題, 掌握充電不超時的問題. 討論區各抒己見, 你不需要認同我的意見, 相反我也是, 自由討論無對錯之分. 你拿百億市值的油公司做例子幾好笑, 中石化只做充做業務, 而且油站用途可以與政府商討改變只做油站, 中可化有幾幅油站土地改變混合式能源設備. 你有電動車有實際經驗再討論不遲.

TOP

回覆  billyyau

你要用你的個人觀點或角度討論是你的事, 你真是電動車的車主做實測, 正好反映你的立論是 ...
vagrantno13 發表於 2026-5-7 12:24



講咁多廢話做乜
都係改變唔到愈來愈多油站改建為充電站呢個事實

TOP

你成日都鍾意打一大段廢話去表現自己。
講事實俾你聽,九龍灣同火炭兩塊舊油站用地已由中石化投到做充電 ...
billyyau 發表於 2026-5-7 12:02



咁果兩檔嘢開張咗
你又會唔會去幫襯下?
否則對果兩檔嘢唻講
你都祇不過向度吹水啫

TOP

咁果兩檔嘢開張咗
你又會唔會去幫襯下?
否則對果兩檔嘢唻講
你都祇不過向度吹水啫 ...
kanduki 發表於 2026-5-7 13:08


你呢啲咩邏輯嚟
有新骨灰龕場開咗你會第一時間幫襯?

TOP

你成日都鍾意打一大段廢話去表現自己。
講事實俾你聽,九龍灣同火炭兩塊舊油站用地已由中石化投到做充電站。
你快啲去教中石化如何做生意啦
billyyau 發表於 2026-5-7 12:02


呢句形容閣下真係啱.

TOP

冇錯,唔計優惠隨心盲入嘅話咪成立囉
又要計邊日優惠幾多,又要計自己油缸夠唔夠滿足優惠數量嘅話,你講嘅咪唔成立囉。

係唔係想話自己從來唔計優惠,跟牌價盲入都冇所謂呢?我一定信你,因為我相信真係有蠢人。
billyyau 發表於 2026-5-7 12:11


入一二百同入滿缸都係5分鐘的事, 我揸油車有時間鍾意計到盡又得, 趕時間豪俾油魔亦得. 香港地咁鬼細, 我油燈着都仲可以揸到四五十公里揾到我想入的品牌. 到真係有日啲油站冇晒你再出來廢噏啦.

TOP

回覆  billyyau

你要用你的個人觀點或角度討論是你的事, 你真是電動車的車主做實測, 正好反映你的立論是 ...
vagrantno13 發表於 2026-5-7 12:24


條友根本就亂噏, 就鍾意叫人去證明, 但偏偏佢就冇辦法去證明, 攞一兩篇新聞鱔稿就係到發噏風.

TOP