話左入油唔係乜嘢24hr方便/5分鐘入完的事
madebyp90 發表於 2026-5-6 22:05



而家只不過係開始
過多一排跨區入油不是夢

TOP

政府出售觀塘用地作電動車高速充電站

政府已公開招標出售五幅分別位於九龍灣、火炭、大埔、青衣及將軍澳的油站用地作電動車高速充電站用途。是次出售的用地上可用作零售用途的面積較傳統油站更大

https://www.info.gov.hk/gia/general/202604/30/P2026042800239.htm

呢啲新聞一定當睇唔到,思想永遠要停留喺爭充電位時代

TOP

而家只不過係開始
過多一排跨區入油不是夢
billyyau 發表於 2026-5-6 22:36


BYD 70L大油缶做sell point不是夢

TOP

本帖最後由 vagrantno13 於 2026-5-7 10:32 編輯

回覆 72# billyyau

現在中叉或快叉每度$2.5~3, 當中有一半是電費即$1.5 由電力公司收取(剩餘的一半未扣除充電樁維修成本或營運成本), 工廠或新界的地主的租金(頂多不超過6位數)相對油站的地價相差甚遠, 以2千年頭油站的招標數據5千萬一幅計算(近2年平均價4億一幅), 以21年租約計算5千萬/21/12, 即每月租金成本近$20萬(未計每年差餉及其他雜費, 只計租金成本20萬/30日/1.5元(以$3 計算)/75Kwh(最細+最大的平均數, 即每日需要有63 架或以上電動車充電才能足夠蓋過租金成本), 除非政府肯以免地租的地價(石油氣站)吸引承辦商建設, 不然沒有承辦商願意投標建設充電站. 以巴士公司或個別公司如大昌行兼營充電業務只是增加額外收入. 不會是一門賺錢的業務. 商人營商是賺錢, 蝕本生意無人做.

TOP

回覆  billyyau

現在中叉或快叉每度$2.5~3, 當中有一半是電費即$1.5 由電力公司收取(剩餘的一半未扣除充 ...
vagrantno13 發表於 2026-5-7 10:10


乜有講過地租價錢跟油站用地嘅時候相同咩?

TOP

本帖最後由 vagrantno13 於 2026-5-7 11:38 編輯

回覆 75# billyyau

如用招標制度(不論是明或暗標)即是價高者得, 以今日的工商舖的價格下跌7成計算, 以近2年平均4億計算, 地價要6千萬, 要討論不是用個人觀點或願景討論(不切實際及無意義討論), 往往現實殘酷, 政府有心推動綠色能源建設, 地價不能免租的形式難以吸引營運商願意投資. DC 快充的私人小企的營運商大多選擇工廈, 主因工廈能提供800V 電壓/租金相對便宜, 而建設充電站要過電力公司及機電署的條款及購買第三者意外保險. 附合所有條件才能營辦充電站, 門檻之高不是所有地點符合. 而且特惠充電是多數限制23:00 至9:00 時段, 其餘時段的收入加起優惠時段收入能蓋過租金成本, 這一項最大比重的支出, 就是承辦商最大的投資風險.

充電站甘好做

TOP

咁講啦,電車2手 value 冇咁值錢...
$foo 發表於 2026-5-6 19:44


咁好自然啦. 將心比己, 現在純電新車又唔係貴, 買部二手純電分分鐘要俾多幾萬甚至十幾廿萬去換電, 分分鐘多個買部新的, 想值錢都難啦.

TOP

話左入油唔係乜嘢24hr方便/5分鐘入完的事
madebyp90 發表於 2026-5-6 22:05


對於閣下可能唔係的, 但對於一般入緊油的人基本上冇分別.

TOP

   第一代Model S
接近所有車主都賺到$(免費電做uber)/洗費小過同價位E/5 class
madebyp90 發表於 2026-5-6 22:10



人家講2手 value, 你講洗費 / 做uber, 根本唔同 channel 喎.

TOP

而家只不過係開始
過多一排跨區入油不是夢
billyyau 發表於 2026-5-6 22:36


你總有例子揾到的, 使乜過多一排呀! 但係香港咁細, 你揸車唔跨區? 私家車一缸電油起碼行 300km 以上, 係香港你揸 300km 都居然唔經過油站附近?

你吹那架 900km 電車兼可以 5-10 分鐘充滿電的 experience 就係夢.

TOP