C200...除左粒3角星同修理費好Benz外,有咩野咁值,雖然係幾靚既,就咁多.... ...
DGCNYO 發表於 2017-8-25 16:12



    以C仔來講是一架家庭車,而86或手波是玩味車。

TOP

上面有人話turbo+FF+mt係唔work, 話市場證明一切。
咁我就直接係英國DVLA到搵左d數據出黎做個reference。

...
poopies 發表於 2017-8-20 05:02



    CHING新Fiesta ST今年年尾未知黎吾黎到香港,可惜代理吾再入FOCUS ST 或FOCUS版,之前23個有FOCUS 行1.5 182匹車,真係幾抵。

TOP

CHING新Fiesta ST今年年尾未知黎吾黎到香港,可惜代理吾再入FOCUS ST 或FOCUS版,之前23個有FOCUS  ...
monster2016 發表於 2017-8-25 16:30



以50萬budget 來講要好玩+實用+棍波 只有Focus RS, 或 Golf R (如果可以訂manual)

C200 estate 其實係一部好的family car

TOP

以50萬budget 來講要好玩+實用+棍波 只有Focus RS, 或 Golf R (如果可以訂manual)

C200 estate 其實係 ...
PSG7008 發表於 2017-8-25 17:33



    同意!不過scirocco R代理好似無入!單門比golf 型田口

TOP

本帖最後由 PSG7008 於 2017-8-26 13:17 編輯
同意!不過scirocco R代理好似無入!單門比golf 型田口
monster2016 發表於 2017-8-26 10:08


師兄其實要睇返自己需要,如果有小朋友,要car seat 又要BB 車
C200 amg estate 真係唔錯,有種較舒適同札實的乘坐感,太太同BB都坐得開心,力水尚算ok, 間中一個人可以用sport mode 飛下 , 個boot 放到baby stroller 後重有位買下餸

如果沒小朋友,但plan 未來三幾年內會有,事但買部Golf R DSG,起碼可以玩6/7年,到時再換部大SUV 又好買多部family car keep Golf R 做fun car 又得, 太太吾識楂棍波都可以揸

始終有小朋友,部車真係不能夠太sporty, 我個女有時坐屋企部X1 後坐叫做跳少少都會醒,大個D就返而沒咩野所謂

所以買車都係睇用車需求,當然一支公買咩野都得, 86 亦的確好揸, 但我係日本租過,個boot 都尚可以放到一大加一細喼,後坐真係可以當沒,我有同事揸緊,早半年結婚現在都要換車

TOP

師兄其實要睇返自己需要,如果有小朋友,要car seat 又要BB 車
C200 amg estate 真係唔錯,有種較舒適同 ...
PSG7008 發表於 2017-8-26 13:16



    Ching , 買得86或棍波車都是自己揸為主,有種趣味性係到,可以操控波段,同睇下起步會不會死火????

TOP

回覆 76# monster2016

其實86有冇hill assist?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好似 新 facelift 86 出左......   未知代理會否入..... 估 應該都  43以上

TOP

不過CHING們,BRZ同86 你地會選邊架?

CIVIC TYPE R係架好車,不過以價來說,Focus RS都好正。
而家手波車 ...
monster2016 發表於 2017-8-25 14:49



>>>>    BRZ同86 你地會選邊架?
上個月 去左  掃把佬 showroom ,  sales 話  2 架 都係 富士 佢地做 ....  brz   就由 STI 去setting ( 避震 )
賣 38萬幾 ,    86 好似冇得訂 .... 上一次睇  1-2 年前... 巳經 42萬幾.......
新款  facelift  86 日本剛出......  估 皇冠 應該 要去到  45 up

我想 出部  棍波 ... 但要  就 老婆 要 揀 自動....... >.<!!!
( 老婆都 好鐘意 双門車 , 可惜 尼個 budget 而家 近乎冇 choice )

是否自動波  ....  有  "拖波 補油" ....????????
thx

TOP