請問邊到有Amaron電換?
backspace-hk 發表於 2018-7-11 16:20

環球有,$550換埋

via HKEPC Reader for Android

TOP

環球有,$550換埋

via HKEPC Reader for Android
DeathSon 發表於 2018-7-11 17:02


謝謝!

TOP

我舊印度三哥綠電,原本今年想換,三年多,check完,原全正常,100%狀態,所以,下年先算,如果正正常常 ...
blkbd5 發表於 2018-7-11 16:09


我嗰舊amaron綠電都係, 用左2年, 行完車隔晚check電壓都仲有12.5v, 應該仲有排玩, 60ah $650超高cp...

TOP

我原來淘個usb車插有埋v數錶, pansonic 藍水電, 長期顯示13.xv

請教下點樣睇舊電正唔正常?

TOP

我原來淘個usb車插有埋v數錶, pansonic 藍水電, 長期顯示13.xv

請教下點樣睇舊電正唔正常? ...
ppdd2009 發表於 2018-7-11 17:56

著車度無用,同埋要用萬用錶先準,正常12V+

via HKEPC Reader for Android

TOP

平野 diy級就不建議用
貴野oem ver有救命制,放到差不多冇電會 short起
等你可以按完起到車 ...
madebyp90 發表於 2017-8-10 17:22



    我用緊A123 cell既鋰電, 放車尾
起碼真係好輕
熄車開冷氣風機都仲有13.4

TOP

本帖最後由 ef-9 於 2018-7-13 00:31 編輯

請教 如買 藍電 天上人X  是否貴過 還球?

我之前系還球換過,感覺吾太好。我買只藍電打比佢話有貨 $900,咪揸落去換,去到又 冇貨,叫我換只大DD型號一樣啱裝,但要1000 定1100
都算,只電 一開盒 都幾多麈下 ,又冇保護咭紙 發泡膠之類,D金屬圓弱頭 保護膠又冇哂。正常全新貨 好似吾係甘求其.?。還是佢地一返來就要义定電?

請問藍電是否不用入水?我隻電 有齊6個 位 好似傳統款甘,
老闆話吾使入水。 其實吾使入水 整甘多位有咩用途?

Thx

TOP

我嗰舊amaron綠電都係, 用左2年, 行完車隔晚check電壓都仲有12.5v, 應該仲有排玩, 60ah $650超高cp... ...
TeraBytes 發表於 2018-7-11 17:08



    尼只 綠電 好多 的士大哥用
如腳車 下次可以唸下尼只,用到2年已經抵玩

TOP

本帖最後由 ckkong97 於 2018-7-13 06:35 編輯
請教 如買 藍電 天上人X  是否貴過 還球?

我之前系還球換過,感覺吾太好。我買只藍電打比佢話有貨 $900 ...
ef-9 發表於 2018-7-13 00:22


樂聲電一向都有位俾你入水但係佢話唔洗入, 佢啲label 貼晒上去叫唔洗加... 普通樂星電用到死都無打開個蓋入水....水位都唔係點跌.....
上架車樂聲普通電用左兩年幾死左, 之後換左藍電用左年幾都無加過....車都換埋...
呢家果架又係樂聲普通電....新車到而家四年未換過....

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2018-7-13 10:48 編輯
請教 如買 藍電 天上人X  是否貴過 還球?

我之前系還球換過,感覺吾太好。我買只藍電打比佢話有貨 $900 ...
ef-9 發表於 2018-7-13 00:22


好多免維護電, 運電過黎時, 通常係無水, 方便運送 (輕D 又安全D). 到左鋪頭後先由電池鋪入電池水.  
只係D 電池水唔係以前D 水電的普通硫酸, 而金屬片亦用上另一類金屬, 充電時行另一邊的化學反應, 比較少氣泡產生, 因為少氣體, 所以個蓋可以比較密封, 從而無咁多水揮發, 比較少機會加水.

好多人話水電耐用, 勤加水用到四五年. 好多人話免水電, 好多牌子好渣, 兩年會突然死亡.
兩年死亡的原因, 通常係唔夠水, 其實自己勤少少加少少蒸磂水去番適量水位, 呢D 年都一樣用到四五年以上.

有D 真係設計得好密封的, 好難拆, 當然就唔建議拆開黎加水. 拆過後唔密封, 可能有其他問題, 亦可能要變成密密加水. 但係樂聲普通嗰款, 真係無難度. 我部假日車, 有時真係擺好耐唔郁, D 水位見過有一兩格好低. 上一舊電都用左四年幾, 其實仲用得, 只係做開驗車前檢查, 去開車房, 順手換左佢.

TOP