本帖最後由 mo9394 於 2018-7-13 10:48 編輯
請教 如買 藍電 天上人X 是否貴過 還球?
我之前系還球換過,感覺吾太好。我買只藍電打比佢話有貨 $900 ...
ef-9 發表於 2018-7-13 00:22 
好多免維護電, 運電過黎時, 通常係無水, 方便運送 (輕D 又安全D). 到左鋪頭後先由電池鋪入電池水.
只係D 電池水唔係以前D 水電的普通硫酸, 而金屬片亦用上另一類金屬, 充電時行另一邊的化學反應, 比較少氣泡產生, 因為少氣體, 所以個蓋可以比較密封, 從而無咁多水揮發, 比較少機會加水.
好多人話水電耐用, 勤加水用到四五年. 好多人話免水電, 好多牌子好渣, 兩年會突然死亡.
兩年死亡的原因, 通常係唔夠水, 其實自己勤少少加少少蒸磂水去番適量水位, 呢D 年都一樣用到四五年以上.
有D 真係設計得好密封的, 好難拆, 當然就唔建議拆開黎加水. 拆過後唔密封, 可能有其他問題, 亦可能要變成密密加水. 但係樂聲普通嗰款, 真係無難度. 我部假日車, 有時真係擺好耐唔郁, D 水位見過有一兩格好低. 上一舊電都用左四年幾, 其實仲用得, 只係做開驗車前檢查, 去開車房, 順手換左佢. |