回覆 alanwong912
香港做成油魔, 政府的油稅及地價佔一半, 先撇除燃油稅因素, 商用石油汽(即小巴或的士計算), 專用氣站營辦商需按合約調整價格,價格上限由政府監管,每月根據國際氣價及營運價格變動。 由於加氣站的地是免地價, 相對油站以平均4億元的地價(多數21年租約), 即每月租金成本將近1.6百萬, 未計算差餉或其他稅項, 已不計算人工/運輸成本. 國內入油雖然省卻一半支出, 但汽車損耗及時間成本能否覆蓋香港汽油價格因人而已.
vagrantno13 發表於 2026-5-5 09:25 
揸咗車廿幾年, 所謂貴地租係近幾年咩? 政府一向都係招標架啦, 你油公司要搶貴塊地冇理由要入油的幫你埋單的. 仲有每個站地租唔同, 有乜理由全港油站牌價一樣? 呢啲咪好明顯的合謀定價啦. 根本立刻拉得. |