用油的車越來越少, 加埋近年多左批港車北上入油, 結果就係每公升油攤分的地租成本持續上升 ...
Miipp 發表於 2026-4-30 16:50



油公司開源唔到唯有節流,之前大埔青衣幾個油站已交返地出嚟,傳聞話改建充電站。
另外就係縮短營業時間,而家半夜行大埔道馬騮山一段路就會見到,路上所有油站已不再24小時營業。
再加上打仗令到成本上升,真係唔知道最後油價要升到幾高先能維持利潤。

TOP

用油的車越來越少, 加埋近年多左批港車北上入油, 結果就係每公升油攤分的地租成本持續上升 ...
Miipp 發表於 2026-4-30 16:50



    油價升只會更少人香港入油, 依家有北上真係如果順路/有時間俾橋費遊下車河都好過俾油魔賺

TOP

早十年八載要截的士既時代就係, 今時今日call uber隨上隨落
連泊車拎車既功夫都慳返, 已經唔同講法
不過有 ...
shingzhk 發表於 2026-4-6 20:35


非常同意師兄見解,
有次停車拿東西給食店內的家人,
不足兩、三分鐘時期出來已見 四百蚊 獎卷放車頭,
跟著電話收訊息…

TOP

本帖最後由 vagrantno13 於 2026-5-5 10:35 編輯

回覆 62# alanwong912

香港做成油魔, 政府的油稅及地價佔一半, 先撇除燃油稅因素, 商用石油汽(即小巴或的士計算), 專用氣站營辦商需按合約調整價格,價格上限由政府監管,每月根據國際氣價及營運價格變動。 由於加氣站的地是免地價, 相對油站以平均4億元的地價(多數21年租約), 即每月租金成本將近1.6百萬, 未計算差餉或其他稅項, 已不計算人工/運輸成本. 國內入油雖然省卻一半支出, 但汽車損耗及時間成本能否覆蓋香港汽油價格因人而已.

TOP

回覆 64# vagrantno13


    如果只入油的話, 時間成本絕對會更貴, 不過北上不只是入油, 還可以周圍去嘛 所以又唔可以咁計嘅

TOP

回覆  alanwong912
香港做成油魔, 政府的油稅及地價佔一半, 先撇除燃油稅因素, 商用石油汽(即小巴或的士計算), 專用氣站營辦商需按合約調整價格,價格上限由政府監管,每月根據國際氣價及營運價格變動。 由於加氣站的地是免地價, 相對油站以平均4億元的地價(多數21年租約), 即每月租金成本將近1.6百萬, 未計算差餉或其他稅項, 已不計算人工/運輸成本. 國內入油雖然省卻一半支出, 但汽車損耗及時間成本能否覆蓋香港汽油價格因人而已.

vagrantno13 發表於 2026-5-5 09:25


揸咗車廿幾年, 所謂貴地租係近幾年咩? 政府一向都係招標架啦, 你油公司要搶貴塊地冇理由要入油的幫你埋單的.  仲有每個站地租唔同, 有乜理由全港油站牌價一樣? 呢啲咪好明顯的合謀定價啦. 根本立刻拉得.

TOP

咁講啦,電車2手 value 冇咁值錢...

TOP

油公司開源唔到唯有節流,之前大埔青衣幾個油站已交返地出嚟,傳聞話改建充電站。
另外就係縮短營業時間 ...
billyyau 發表於 2026-4-30 17:20



    話左入油唔係乜嘢24hr方便/5分鐘入完的事

TOP

非常同意師兄見解,
有次停車拿東西給食店內的家人,
不足兩、三分鐘時期出來已見 四百蚊 獎卷放車頭,
...
wah9134 發表於 2026-5-4 13:55



    渣車其實唔一定方便
除非屋企門口泊到車/目的地有位泊到車
一係有$到有司機

TOP

咁講啦,電車2手 value 冇咁值錢...
$foo 發表於 2026-5-6 19:44



    第一代Model S
接近所有車主都賺到$(免費電做uber)/洗費小過同價位E/5 class

TOP