回覆 57# cynfung

冇搣走底紙....

TOP

回覆 48# s0020926

又真係有立法規定要依照規定貼晌部車指定位置喎 (連點樣貼都有法律規定, 用靜電貼係犯法).

自己Google Cap. 374Z

TOP

回覆  s0020926

又真係有立法規定要依照規定貼晌部車指定位置喎 (連點樣貼都有法律規定, 用靜電貼係犯法) ...
skpracta 發表於 2023-5-22 23:20


(b)如屬其他情況——第1級罰款。
第1級罰款=$1-2000...即係要上法庭
咁搣返出黎唔用好D喎

TOP

回覆 63# jda

搣出黎之前,你應該要睇埋「尚未生效」嘅第四段,先再做決定。

睇完嘅話,你會發現你根本冇唔貼嘅自由。

TOP

本帖最後由 得得地 於 2024-3-17 13:36 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁部車入口時,海關/運輸處就貼埋啦,妖...民
你俾番個冧巴車行,轉交車主繳費就得,車本身就有VIN
得閒 ...
得得地 發表於 2023-5-23 21:18


所以應該係個行車証到加 RFID, 咁咪確保所有車都有易通行又放係適當位置囉! 收幾千蚊一年牌費, 幾蚊個RFID 根本唔係錢來啦.

TOP

回覆  jda

搣出黎之前,你應該要睇埋「尚未生效」嘅第四段,先再做決定。

睇完嘅話,你會發現你根本冇唔 ...
skpracta 發表於 2023-5-23 21:00


呢部份未實施....係咪因為其他外地車(來自澳門/大陸)根本就無貼...唔能夠實行?

就算香港都唔係全部車有(可能有車堅持到唔行隧道)

TOP

回覆 67# washushulu
你當而家係寬限期咁睇就可以了.畢竟都未在所有隧道推行.
外地車會在入境許可發出時比埋車輛貼.
第時部車就算完全無行隧道既可能, 都要貼.

TOP

回覆  washushulu
你當而家係寬限期咁睇就可以了.畢竟都未在所有隧道推行.
外地車會在入境許可發出時比埋 ...
skpracta 發表於 2023-5-26 22:57


根本就係為將來ERP舖路。

TOP

根本就係為將來ERP舖路。
小馬馬 發表於 2023-5-28 09:18


ERP只係其中一樣野.

TOP