我都好認同,Morning系好車,
10萬有找,代理check 車超平,系花時間啫!
揸咗4年,無壞無痛,只換電池, ...
blkbd5 發表於 2018-4-20 10:09

未揸過kia, 有錯見諒

歐洲turobo車真係好揸過日仔好多,過線爬頭得心應手,而且chassis真係札實好多,感覺有信心d,  而且d歐洲車咁平係用家之褔



via HKEPC Reader for Android

TOP

未揸過kia, 有錯見諒

歐洲turobo車真係好揸過日仔好多,過線爬頭得心應手,而且chassis真係札實好多,感 ...
gonza119 發表於 2018-4-20 14:14

如果要整果時D車房唔會因為歐洲車加價就真係用家之福啦

TOP

未揸過kia, 有錯見諒

歐洲turobo車真係好揸過日仔好多,過線爬頭得心應手,而且chassis真係札實好多,感 ...
gonza119 發表於 2018-4-20 14:14


師兄,
你咁比,我真系無野講,
講Morning,因為超平,細架,細cc,純腳車,新牌用,操車無煩惱,
但系,你用歐洲Turbo車黎比!乜價錢先?買二手,咪又驚賴野!
歐洲Turbo車一定正,但如果搵架本田FK2比,又會點計先?
講新手喎,幾勁既車都未發揮到啦

TOP

呢期Mazda新車都抵玩
Mazda5全新都係20萬
包5年無限公里

via HKEPC Reader for Android

TOP

如果要整果時D車房唔會因為歐洲車加價就真係用家之福啦
Sempron2400+ 發表於 2018-4-20 14:25

依家歐洲車多左,大陸零件又多左,其實維修平左好多喇, 唔lai大大鑊比如波箱都唔會好貴

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都好認同,Morning系好車,
10萬有找,代理check 車超平,系花時間啫!
揸咗4年,無壞無痛,只換電池, ...
blkbd5 發表於 2018-4-20 10:09



-宜家morning無曬十萬有找啦
-check 車唔一定返屏山,不過so far 應該屏山check 得好d
-我揸左2年幾,試過一次堂電軚有事返去整, 一蚊都唔駛俾
-morning十一、二萬有6汽袋,恆溫冷氣,日行燈,電鏡
一個字"抵"

TOP

師兄,
你咁比,我真系無野講,
講Morning,因為超平,細架,細cc,純腳車,新牌用,操車無煩惱,
但系, ...
blkbd5 發表於 2018-4-20 14:27

唔係比較架morning,  師兄可能我講得唔好,我見樓主心儀golf,  所以講講自己揸唔同車嘅感受,各有喜好呀

反而操車我有另外見解,如果真係要買駕黎操, morning都嫌貴,因為好大機會整花, 花左賣車又俾人湯幾幻,整返又好似唔係好值,一係就買架超平本身花殘的

via HKEPC Reader for Android

TOP

morning 都輕鬆上到140? 點解在屯公經常見到佢地比班泥鬼推
alan4k 發表於 2018-4-20 12:36


你要成日行到140咩?

TOP

P牌上乜鬼140
yjfoeg 發表於 2018-4-20 13:55



    一般揸車都無理由要上到140啦

TOP

-宜家morning無曬十萬有找啦
-check 車唔一定返屏山,不過so far 應該屏山check 得好d
-我揸左2年幾,試過 ...
patkwok 發表於 2018-4-20 14:37

認同,睇個人rate邊樣野啫

好似alphard大部分人都鍾意,我就覺得好醜,一定唔買, 呢d好個人嘅

via HKEPC Reader for Android

TOP