本帖最後由 123nextg 於 2012-10-10 17:50 編輯
0-160前都唔會甩到我之前架150PS 既147
蔥頭 發表於 2012-10-7 21:08



    150PS 147應該係原裝吧,147 係2000c ,4800轉就full torque,

VVTL-i 1800cc 6800先full torque,唔同cc 都冇得比

香港太多數都改左雙尾喉,17,18" rims,起步係慢D.

Celica 重過will 咁多,你係邊度試,換日入青衣試下車


147 0-100 9.3sec
will vs 6.x sec
http://www.youtube.com/watch?v=gWB7skgFeQk

呢個MT 6秒內
http://www.youtube.com/watch?v=7 ... =endscreen&NR=1


搵條直路黎試好D

TOP

will vs 0-100 6 秒幾 wo..
123nextg 發表於 2012-10-10 17:33



    runx 1.8 mt唔洗大改都6秒左右

TOP

150PS 147應該係原裝吧,147 係2000c ,4800轉就full torque,

VVTL-i 1800cc 6800先full torque,唔同 ...
123nextg 發表於 2012-10-10 17:40



    mt 上得好慢WOR.
RUNZ ..聽聲都知佢好似開左TEC 咁..無LALA.轉數係快好多..

TOP

runx 1.8 mt唔洗大改都6秒左右
pk007sky 發表於 2012-10-10 20:13



    同一副計,底盤

TOP

你唔係揸緊350GT咩?
123nextg 發表於 2012-10-10 17:28


以前o係美國係

TOP

同一副計,底盤
123nextg 發表於 2012-10-10 21:58



    呢樣我知

TOP

mt 上得好慢WOR.
RUNZ ..聽聲都知佢好似開左TEC 咁..無LALA.轉數係快好多.. ...
mclarenfung 發表於 2012-10-10 21:31



我覺得runx到力,好平衡,

係過左6千先著vvt,但頭5千轉到力唔係差太遠

TOP

我覺得runx到力,好平衡,

係過左6千先著vvt,但頭5千轉到力唔係差太遠
pk007sky 發表於 2012-10-10 23:26


無換喉?唔夠出?

TOP

無換喉?唔夠出?
mclarenfung 發表於 2012-10-10 23:36



    我朋友部直出

TOP

150PS 147應該係原裝吧,147 係2000c ,4800轉就full torque,

VVTL-i 1800cc 6800先full torque,唔同 ...
123nextg 發表於 2012-10-10 17:40


我WILL VS 係全原廠

147係改左中尾喉ONLY.....

WILL VS D 彎真係麻麻地....
改左TRD都係....個尾會"發"

TOP