回覆  fkjohnny
新果部叫K2 我而家用緊  煩在要拎成部機去差電
love19901109 發表於 2019-11-18 01:28

師兄渣咩車 ?  車尾放左仲夠位?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  fkjohnny
我建議如果係跟條3M 喉就自己買條  洗得車頭洗唔到車尾
love19901109 發表於 2019-12-9 19:25

我去左megabox 試過k2fm 真係好大水壓。。。
之後再去睇 wu630  但冇得用水試,我估水冇咁勁 但係輕便好多。。。
之後再睇wu629..... 仲細把d 應該勁方便。。。 唔洗攞成部機去充電。。。

聽上面師兄wu629 打泡麻麻地, 點選好呢 xd

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

大陸蘇零...

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
shlam 發表於 2019-11-9 23:53

師兄有冇買轉頭?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  fkjohnny
我建議如果係跟條3M 喉就自己買條  洗得車頭洗唔到車尾
love19901109 發表於 2019-12-9 19:25



洗車的話條高壓喉要8m起先夠長

利申買咗紅M部18Vx2水槍
跟條高壓喉得5m兜唔哂架車四邊唻洗

TOP

我用24V 水槍 (在車位放左2粒 12V 水電 再並 - 半年先要叉一次)

TOP

我去左megabox 試過k2fm 真係好大水壓。。。
之後再去睇 wu630  但冇得用水試,我估水冇咁勁 但係輕便好 ...
harriswan 發表於 2019-12-11 12:09


我都有去過megabox試過部k2 fm先最後決定買佢,佢最高話有60bar,但630,629之類得20幾bar,
數字上係無得比既

TOP

洗車的話條高壓喉要8m起先夠長

利申買咗紅M部18Vx2水槍
跟條高壓喉得5m兜唔哂架車四邊 ...
kanduki 發表於 2019-12-11 12:41


6/8米會唔會影響部k2 fm變細力咗呢? 唔該晒
因為我有睇到佢話3米係最好,唔會影響個力度(所以佢跟機嗰條係3米)

TOP

我都有去過megabox試過部k2 fm先最後決定買佢,佢最高話有60bar,但630,629之類得20幾bar,
數字上係無得比 ...
fkjohnny 發表於 2019-12-11 17:19

ching 唔買部 k2fm plus?  有70 bar wor.... 有4米喉 電又用得耐d...


ching 你渣咩車?  車尾夠位放?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

ching 唔買部 k2fm plus?  有70 bar wor.... 有4米喉 電又用得耐d...


ching 你渣咩車?  車尾夠位放?
...
harriswan 發表於 2019-12-11 17:33


我放響屋企個儲物柜咋,因為plus個水箱太大,所以無買
如果一定要放車尾就夠放既(k2 fm),因為我渣福士touareg

TOP

經過我既研究

k2fm
好處:bar 夠大
壞處:要多d 位置放,充要比較麻煩, 電力好快用哂(又要成部機去充電)

wu629
好處:輕d,方便,舊電壞左可以再買另一舊
壞處:bar 細


wu630
好處:bar 比629 大 但都係冇k2fm 大
壞處 : 比629重好多, 插電位置唔balance....
P.S. 目前tb 好似冇wu630   得wg630e....


ching 有冇補充 xd?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP