本帖最後由 ckarea 於 2016-12-16 09:36 編輯
咁樣挑釁...你暗示了你有料到,做了應該被控告的行為吧?
正如電視廣告話:「我覺得〔你〕 ...
BEpsilon 發表於 2016-12-15 18:32 
邊個挑釁先? 你自己睇返POST, 撩人者賤
講咁多又唔報警, 唔使怕喎, 你去睇下警察點回應你, 咁似小學生講野, 笑死人
D波唔踩油, 留係一檔, 你係會行既, 加速就唔會喇, 阻力仲多過吸力
你未一直龜速行, N波就會不斷加速
你自己明知自己錯, 衰到要搵拉入
我就唔怕同你賭
十公里微斜路, N波同D波, 你龜速拖波行1小時, N波一早加速滑行到左
邊個慳油?
再講明顯, 你有架超重既車, 仲用N波拖1檔波, 龜速行都勁洒油, 仲要無得滑行加速
而N波就直接加速滑行, 邊個慳油?
D/N各有慳油既時候, 但你話D波任何時候都比N波慳油就錯硬
錯就認左佢, 并底之蛙 |