7DSG乾式波箱N/D波快速轉波,好快打柴,上網揾下料就知「卜士」有前科啦。

TOP

N波点會慳油,汽車N波同idle, engine 都會運行700-800轉,0/100km係紙上談兵,純數據。 ...
dvdhkepc 發表於 2016-12-15 20:17



    睇過電腦噴油數據
N波噴油時間短左

TOP

本帖最後由 ckarea 於 2016-12-16 09:36 編輯
咁樣挑釁...你暗示了你有料到,做了應該被控告的行為吧?


正如電視廣告話:「我覺得〔你〕 ...
BEpsilon 發表於 2016-12-15 18:32



    邊個挑釁先? 你自己睇返POST, 撩人者賤

講咁多又唔報警, 唔使怕喎, 你去睇下警察點回應你, 咁似小學生講野, 笑死人

D波唔踩油, 留係一檔, 你係會行既, 加速就唔會喇, 阻力仲多過吸力

你未一直龜速行, N波就會不斷加速

你自己明知自己錯, 衰到要搵拉入

我就唔怕同你賭

十公里微斜路, N波同D波, 你龜速拖波行1小時, N波一早加速滑行到左

邊個慳油?

再講明顯, 你有架超重既車, 仲用N波拖1檔波, 龜速行都勁洒油, 仲要無得滑行加速

而N波就直接加速滑行, 邊個慳油?

D/N各有慳油既時候, 但你話D波任何時候都比N波慳油就錯硬

錯就認左佢, 并底之蛙

TOP

其實你地有咩好拗
淨係計落斜慳油,N波一定慳啲架喎...
空波滑行危唔危險犯唔犯法就另一回事

TOP

其實你地有咩好拗
淨係計落斜慳油,N波一定慳啲架喎...
空波滑行危唔危險犯唔犯法就另一回事 ...
yjfoeg 發表於 2016-12-16 10:45



    佢死都話D波慳油, 又係咁串人

TOP

睇過電腦噴油數據
N波噴油時間短左
eh 發表於 2016-12-15 20:36



    佢地基本物理學都唔識, 實話你錯

如果大家都要用油, 拖波又點會慳油過空波

TOP

佢死都話D波慳油, 又係咁串人
ckarea 發表於 2016-12-16 10:49

其實佢講黎講去都係講緊D波都會行D波都慳油D/N都係同一個轉數
但係完全冇諗過...
D波有engine break滑行速度有上限, N波冇...
而且轉數一樣 唔等於 耗油一樣...
唔好話物理學丫, 都唔知係咪真係有渣車...

TOP

其實佢講黎講去都係講緊D波都會行D波都慳油D/N都係同一個轉數
但係完全冇諗過...
D波有engine break滑行速 ...
yjfoeg 發表於 2016-12-16 11:02

熄玩n 波落鈄要熄埋引擎架

就咁去n 波講乜慳油呀 你估架5000cc?

TOP

熄玩n 波落鈄要熄埋引擎架

就咁去n 波講乜慳油呀 你估架5000cc?
jazz2014 發表於 2016-12-16 15:37



    未就係, 要落埋車推車啦

唔夠人講, 明知自己錯就轉移話題, 人地講緊慳唔慳油, 你就拎安全問題出黎

人地有話安全咩? 佢純粹反駁話D波比N波慳油膠論, 完全無話過N波安全

TOP

究竟D波定N波慳油,我覺得係視乎路面斜度和車速。不過一般行車情況,我較接受BEpsilon兄嘅講法。因為引擎最低限度要保持怠速,落斜時入咗D波,車輪會帶動引擎運轉,所以樓上有講電子噴注可以完全唔畀油。相反入咗N波,引擎要自己keep住轉,所以會用多咗油。

TOP