乂雲影乂 當前離線
中級會員
TOP
EllisHui 當前離線
識整穿梭機都冇用啦
進階會員
Leopard 當前離線
benng1hk 當前離線
回覆 benng1hk 我自己既話會選街車. 理由係 已經考左兩次都肥 應該唔係對條路熟識度問題 教車師父 ... EllisHui 發表於 2016-10-29 21:58
我建議喺番元朗考算 已經練熟哂反正 出去就算平D 都係一千幾百 利申 元朗兩take pass... ... 乂雲影乂 發表於 2016-10-29 21:19
Sempron2400+ 當前離線
最叻蛇王
我係一個年近五十先去學車考車,仲要考咗六次先pass嘅廢中。 考咗咁多次,希望件事話比樓主聽:考車,其實 ... Ezra 發表於 2016-10-29 13:41
emba4514 當前離線
初級會員
mo9394 當前離線
特級會員
考官...成個肥佬 其實我係考元朗村... 最後係衰左流業街返學院果個彎.. 佢話我唔使出咁多去轉 ... benng1hk 發表於 2016-10-27 17:59
waibbchun 當前離線
其實...我以同一個價值對比 出面係多堂D..可以操多D時間... 唔係平左一千幾百果個問題... 當用返學 ... benng1hk 發表於 2016-11-1 12:47
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
D 1,2次就好彩pass到既人永遠講野都大大聲, 我一路都唔覺得考車同技術有任何關連,一個咁既考試機制完全係 ... Sempron2400+ 發表於 2016-11-1 04:24 PM