蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
日日渣車返工咪好囉 , 唔駛同人迫車 , 我都好想可以日日渣車返工 ... 雷帝 發表於 2013-4-17 19:38
TOP
雷帝 當前離線
進階會員
我日日楂車返工成90KM..... 粗咪到呢 蔥頭 發表於 2013-4-17 20:04
keep 住換油換消耗品就冇野架啦 , 仲係果陣時果架車 ? 定換左車喇 ? 雷帝 發表於 2013-4-17 20:08
無錢入油.....只好換左架PRIUS.... 蔥頭 發表於 2013-4-17 20:11
good car 星期六出唔出黎 雷帝 發表於 2013-4-17 20:15
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
我日日楂車返工成90KM..... 粗咪到呢 蔥頭 發表於 17/4/2013 20:04
我60,少過你 XD A君 發表於 2013-4-17 20:57
ted219 當前離線
中級會員
chungangus 當前離線
初級會員
睇過corolla verso,款唔係太啱,多謝建議。 另外Echo 2001年車要$25000-26000,大概咩價錢合理? 港島區 ... chungangus 發表於 2013-4-17 23:32