正常人 會過咗片主架車先至 申半個頭出嚟繼續望右, 到咗中線位先至望左。

TOP

自己違規過馬路就一秒都唔好放鬆, 乜路都有車可以爬頭, 電單車都撞死你喇

TOP

咁大條馬路都有膽橫穿,仲要唔熟路況,攞命搏

TOP