Ct200h
唔洗講都知

拎舊錢出黎 不如買返架大路車

呢架野 唔係諗住講舒服呀?咪以掛住 豐田 大佬個牌 ...
jazz2014 發表於 2020-3-16 07:58



唔講外觀,呢架異品,同一架prius C 有乜分別?
我買PC平3-4萬,牌費又平。
內飾又不及golf

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-3-18 17:10 編輯
唔講外觀,呢架異品,同一架prius C 有乜分別?
我買PC平3-4萬,牌費又平。
內飾又不及golf ...
kj1708 發表於 2020-3-17 12:40 AM


如果俾貴幾萬買到Lexus, Made in Japan, 更好既樣(真心覺得CT200H靚仔過 Prius), 更好既操控
呢幾萬其實抵俾

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-3-18 17:22 編輯
Ct200h
唔洗講都知
拎舊錢出黎 不如買返架大路車
呢架野 唔係諗住講舒服呀?咪以掛住 豐田 大佬個牌 ...
jazz2014 發表於 2020-3-16 07:58 AM


當CT200H 係一部靚仔D既Prius,咁樣會開心D
其實買得既都做定功課, 都知佢唔係Sell舒服
我發覺外國同台灣對呢部CH200H既評價都好正面,
唯獨香港會成日認為佢只係rebrand既Prius

TOP

如果俾貴幾萬買到Lexus, Made in Japan, 更好既樣(真心覺得CT200H靚仔過 Prius), 更好既操控
呢幾萬其實 ...
新遺失戰艦 發表於 2020-3-18 16:52


靚好多

TOP

當CT200H 係一部靚仔D既Prius,咁樣會開心D
其實買得既都做定功課, 都知佢唔係Sell舒服
我發覺外國同台灣 ...
新遺失戰艦 發表於 2020-3-18 17:20

個人感覺p3 p4 都靚仔個ct200

P3 p4 尾箱幾大

Ct200 180cm 司機駕駛 後面乘客跟本頂腳 (已fc) 佬買0字 咁窄 不如買架Kia morning

銀包窄 車都窄

一入架ls先叫正常

TOP

如果俾貴幾萬買到Lexus, Made in Japan, 更好既樣(真心覺得CT200H靚仔過 Prius), 更好既操控
呢幾萬其實 ...
新遺失戰艦 發表於 2020-3-18 16:52


因人而不同,只可說是一副0字樣,靚仔與否,見人見智。

TOP

睇你想慳油定點⋯

TOP

本帖最後由 awinds 於 2020-6-11 11:31 編輯

我楂緊前期 CT200h 係好慳油, 冬天唔開冷氣 21-23KM/L
不過部車的確係一D都唔LEXUS, 隔音唔太好, 但操控係唔錯, 好好灣
本來都係睇 緊PRIUS 3, 但突然有部平價 CT 立即轉軚 完全冇後悔過
HYBIRD車 都係買TOYOTA 好, 壞左都容易搵車房搞

FAV LINK
搬屋公司 搬屋

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-5-31 17:08 編輯
我楂緊前期 CT200h 係好慳油, 冬天唔開冷氣 21-23KM/L
不過部車的確係一D都唔LEXUS, 隔音唔太好, 但操控係 ...
awinds 發表於 2020-5-27 05:18 PM


就係睇中CT200h前麥花,後雙A
我想入14年F Sport,14年或打後隔音有做好左
同埋好鍾意佢個車尾線條
唔會好似1 series咁,視覺上重心向左後面,成部旅行車咁

TOP