kj1708 當前離線
中級會員
Ct200h 唔洗講都知 拎舊錢出黎 不如買返架大路車 呢架野 唔係諗住講舒服呀?咪以掛住 豐田 大佬個牌 ... jazz2014 發表於 2020-3-16 07:58
TOP
新遺失戰艦 當前離線
永遠的Minolta D7D用家
Moderator
唔講外觀,呢架異品,同一架prius C 有乜分別? 我買PC平3-4萬,牌費又平。 內飾又不及golf ... kj1708 發表於 2020-3-17 12:40 AM
Ct200h 唔洗講都知 拎舊錢出黎 不如買返架大路車 呢架野 唔係諗住講舒服呀?咪以掛住 豐田 大佬個牌 ... jazz2014 發表於 2020-3-16 07:58 AM
arrychiu 當前離線
進階會員
如果俾貴幾萬買到Lexus, Made in Japan, 更好既樣(真心覺得CT200H靚仔過 Prius), 更好既操控 呢幾萬其實 ... 新遺失戰艦 發表於 2020-3-18 16:52
jazz2014 當前離線
當CT200H 係一部靚仔D既Prius,咁樣會開心D 其實買得既都做定功課, 都知佢唔係Sell舒服 我發覺外國同台灣 ... 新遺失戰艦 發表於 2020-3-18 17:20
kenxex1 當前離線
awinds 當前離線
我楂緊前期 CT200h 係好慳油, 冬天唔開冷氣 21-23KM/L 不過部車的確係一D都唔LEXUS, 隔音唔太好, 但操控係 ... awinds 發表於 2020-5-27 05:18 PM