blkbd5 當前離線
進階會員
TOP
siacelestar 當前離線
Ford Mondeo 1.8 TD
特級會員
香港揸車要慳油,唔容易, 燈位,只過到幾架車,反應慢啲,後車一定吹,仲要慢慢起步,吓! 跟車唔跟實,又 ... blkbd5 發表於 2018-3-26 10:36
maximtam 當前離線
Banned
edl0025 當前離線
中級會員
love19901109 當前離線
DGCNYO 當前離線
kanduki 當前離線
跟本只係歐洲環保例,搞到用Turbo著數過na(只講日常排放唔講其他) 商用車果邊己經搞到成堆數字好睇 ... DGCNYO 發表於 2018-3-27 10:18
yjfoeg 當前離線
我就覺得turbo 優點唔係單單計馬力咁簡單,歐洲車大多採用turbo 係因為turbo 係低油耗,低排放同高功效 : ... apple1990 發表於 2018-3-27 08:59
純粹? 宜家d turbo 車,如1.5T 閒閒哋都 150+ 匹馬力,我平時都係踩30% 油門,踩50% 的話,隔離隻老虎就 ... apple1990 發表於 2018-3-28 08:23