香港揸車要慳油,唔容易,
燈位,只過到幾架車,反應慢啲,後車一定吹,仲要慢慢起步,吓!
跟車唔跟實,又會不停俾人插隊,同外國好唔同,外國人慳油,
可以成日自流,唔剎車,細腳俾油,慢慢起步

TOP

香港揸車要慳油,唔容易,
燈位,只過到幾架車,反應慢啲,後車一定吹,仲要慢慢起步,吓!
跟車唔跟實,又 ...
blkbd5 發表於 2018-3-26 10:36

唔同地方唔同玩法啫,香港燈位多塞車多相對hybrid優勢比較大。
去到外國要玩高速巡航就turbo比較著數。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 3# ckkong97


    日本引擎係落後--> 歐洲引擎又有物咁先進???

TOP

回覆 44# edl0025
其實係NA 唔夠日本車黎先玩TURBO

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

跟本只係歐洲環保例,搞到用Turbo著數過na(只講日常排放唔講其他)

商用車果邊己經搞到成堆數字好睇 ...
DGCNYO 發表於 2018-3-27 10:18



近代啲歐洲電油Turbo機器
其實係將輸出特性整到好似柴油機器咁
令到棍仔同DCT可以好揸啲

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我就覺得turbo 優點唔係單單計馬力咁簡單,歐洲車大多採用turbo 係因為turbo 係低油耗,低排放同高功效 : ...
apple1990 發表於 2018-3-27 08:59

歐洲車大多採用turbo純粹因為低排氣量+Turbo比較容易合乎當地法例要求...

TOP

純粹?
宜家d turbo 車,如1.5T 閒閒哋都 150+ 匹馬力,我平時都係踩30% 油門,踩50% 的話,隔離隻老虎就 ...
apple1990 發表於 2018-3-28 08:23

1.5T既比較對象係2.0~2.5NA
目的係維持馬力既情況下減低排氣量, 方便通過環保規例~
通過到排氣, 但其實Turbo一定會用多左消耗品, 空氣係好左, 但係實際上都係唔環保...
所以我話佢「純粹」為左法例...

TOP