我覺得FK2好睇過FK8

不過一落TURBO又真係無哂HONDA TYPE R靈魂

TOP

其實不如大家講下真係渣過既車仲好
網上資料 加個人感覺

Ek 都會吹到快過c63

TOP

TYPE R係日本車, D人同價錢唔揀佢唧
唔知你講咩BUY唔BUY, 講到底只係價錢同品牌問題
佢點又重又冇力, 可 ...
唔識電腦人 發表於 2017-8-16 23:01



    自己睇下BM
FK2比FD2更慢
under到喊

TOP

佢得個鍵盤唧,
做戰士做咩易, 成段野冇POINT, 淨係彈D英文字出黎
唔識電腦人 發表於 2017-8-16 23:48



   
我D車,二手價都貴過FK2/8

我對面屋係honda fans
養RR2 都晤買FK2/8

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2017-8-17 21:06 編輯

http://fastestlaps.com/tracks/tsukuba
fd2 RR 1:06
fk2 1:07
(bm都係禁上下)
新幾年,大幾十匹
反而更慢
https://m.youtube.com/watch?v=rZOkVgp4B5Y
完全under到要拉手制
土屋都話完全under, 同以前D R完全不同
你睇番fd2 D片


FK2/8出左,FD2/RR,DC2反而升價,說明D乜?

TOP

聽聞大山最近好多golf GTI都俾86 NA玩死.....

真係食塵??彎快好多... ...
DGCNYO 發表於 2017-8-13 12:52

只係車手問題 !

TOP

跑大山E D,其實睇下邊個吾怕死,亡命咁揸過曬對面缐,拉利都分分鐘贏到

所就咁睇意義不大


Evo  ...
PSG7008 發表於 2017-8-13 23:12

去飛車唔係亡命就得,唔怕死就win? ( 怕死就唔會去飛車 ),每架車都有佢特性,等如隻野馬咁,睇馴

服到唔到佢,FF/FR都唔同揸法,係香港揸得盡架原裝大踢,你手車已經唔錯。

唔過線就唔係racing line你點快?

跑大山自己計吓時,要幾多分完成,便知自己平均時速有幾快,去到邊!

TOP

本帖最後由 PSG7008 於 2017-8-18 00:13 編輯
事實證明 市場唔buy FF+tubro or 電子4wd+ tubro的 honda(正如F458 sp炒得貴過488,賣車有$賺)
銷量證明 ...
madebyp90 發表於 2017-8-16 16:53


師兄你自己已經講左FK2 點解少人買..... 同我之前講的一樣

https://m.youtube.com/watch?v=1hxNcvhvL5o

睇另一條片type R 同一個車手係贏GTi club, 所以吾同人有吾同時間,土屋自己部愛車AE 86 用左好多錢去改,一個揸開FR high rev NA的人,揸一部FF turbo重要全完裝 , 難道會覺得部車轉向靈活?

重有你攞部Mugen 激改FD2 特別版 來同一部完裝廠車type R 來比, 話快少少

第一,upload laptime 個人沒講過用咩呔,你用slick tire 同部普通街車玩已經吾同
第二,你應該用返完裝,FD2 type R 來比,你用部Mugen 版等如我可以話E92 M3 真係廢,比E46 M3 CSL 係Nurburgring 慢成15 秒, 但係用返同級E92 M3 GTS 又快過E46 M3 CSL, 兩秒,但到F80 M4 GTS 因為改善重量問題已經比E92 M3 GTS 快20sec 只需 7:27:88 跑完Nurburgring
第三,FK2 快過A45 AMG 你又吾講
第四,FD2 原裝比FK2 慢成秒

Tsukuba一條只有2.1km 長的track 慢一秒已經慢好多

你麻木地討論type R 新不如舊 所以沒人買,所以舊款二手價升

實際上舊車係有一定fans, 就如993 aircool, Ferrari NA V8, 佢地二手價升並不是新不如舊,只係車迷念舊

因為車廠吾可能做一部比上一代差的車款, 沒錯現款比以前重, 但power to weight ratio 大幅提升

再者civic platform 本身係FF *(雖然話係modula platform shares 40-50% parts with CR-V), 基本上要放AWD係要花好多錢去改,連production tools 都會有吾同,但profit margin 又一定沒A45 / RS 3 咁多, 所以車廠係好reluctant 去做一部sales volume 咁低的車, 雖然Honda 話有機會做AWD type R, 如果成事都應該吾錯

講左咁耐,吾買都去試下車先下定論, 我都念舊,但不會墨守成規,所以911 GT3 一定要棍波,但我永遠吾會否定落場鬥快一定係PDK.

FK2 其實當時贏Golf R
http://fastestlaps.com/comparisons/sj6plm480m2t

以車論車我吾覺得 modern 版 civic type R 係Honda engineering team 一款失敗之作

吾好賣只係部車不能迎合消費者口味 又如Toyota FT-86 一樣

Honda 可考慮出CR-V type R 版,分分鐘有驚喜

http://car.watch.impress.co.jp/docs/news/1064712.html
Honda Civic 配八速DCT prototype. 搞得掂reliability會係一部好的入門sedan.

TOP

本帖最後由 PSG7008 於 2017-8-17 22:39 編輯
去飛車唔係亡命就得,唔怕死就win? ( 怕死就唔會去飛車 ),每架車都有佢特性,等如隻野馬咁,睇馴

服到 ...
sport 發表於 2017-8-17 21:48


所以咪死得人多,要攞racing line 落track 慢慢攞. 你係條public road 玩,有對頭車的話好彩重可以同阿sir 講要避狗,吾好彩就係咁先, 玩車係興趣,吾使玩命,賽車亦吾等於吾安全

當然你封得到條路,想點玩到得

TOP

所以咪死得人多,要攞racing line 落track 慢慢攞. 你係條public road 玩,有對頭車的話好彩重可以同阿si ...
PSG7008 發表於 2017-8-17 22:35

錯!就係好多唔識racing line,跟線行又要快波出對面線而撞!
其實你講埋啲假設野,真係冇意思!

TOP